Dapatkan Watak Epik dan Senjata Garena Call of Duty : Mobile Percuma

 


Sama seperti musim sebelumnya, Garena Call of Duty: Mobile sering menyajikan pelbagai acara menarik dan tematik untuk semua pemain. Ingin tahu mengenai acara tematik apa yang akan dipersembahkan pada musim 4 Spurned & Burned kali ini? Mari lihat!

Acara Tematik: Kejayaan Highnoon

Tidak seperti musim sebelumnya, yang bergantung pada puak merah dan biru atau sistem pasukan. Kali ini, Garena Call of Duty: Mobile mempersembahkan acara tematik dengan sistem yang lebih mencabar dan segar untuk semua pemain.


Tidak perlu memilih satu puak atau bergantung kepada pemain atau pasukan lain. Kali ini, pemain dapat menyelesaikan acara tematik ini dengan mengisar pelbagai misi yang disajikan pada setiap titik.



Hadiah yang disampaikan tidak bermain permainan, anda tahu. Watak epik kegemaran pemain, Tengu, dipasangkan dengan senjata epik dengan jenis senapang paling keren, Echo.


Dalam acara ini, pemain hanya perlu mengikuti jalan yang ada dan menyelesaikan misi pada setiap titik untuk mendapatkan mata. Nanti mata yang dimiliki dapat ditukar dengan dua hadiah istimewa ini.


Bila lagi anda boleh mendapatkan watak dan senjata epik secara percuma? Mari nantikan maklumat yang lebih menyeronokkan dan lebih banyak hanya di Instagram dan Facebook Garena Call of Duty rasmi: Mobile .

Previous Post Next Post

Contact Form