Hubungan cinta pengguna Android lebih baik daripada iPhone

 


Syarikat Bandingkan My Mobile melakukan penyelidikan unik mengenai hubungan kualiti hubungan dengan teknologi. Hasilnya ialah hubungan antara pengguna Android lebih baik daripada iPhone.

Tinjauan dilakukan ke atas 2,000 orang. Responden diajukan soalan mengenai tabiat telefon yang mengganggu. Mereka juga ditanya bagaimana kebiasaan ini dapat mengganggu hubungan romantis mereka.


Hasil tinjauan menunjukkan kebiasaan pengguna Android kurang daripada pemilik iPhone. Oleh itu, dapat disimpulkan bahawa pemilik Android boleh menjadi rakan kongsi yang lebih baik daripada peminat iPhone.



Di bawah ini, anda akan menemui carta yang memperincikan beberapa hasil penyelidikan. Lajur pertama adalah tabiat buruk. Dua lajur berikutnya menunjukkan kemungkinan pengguna iPhone dan Android akan menerapkan kebiasaan buruk itu.


Lajur terakhir menunjukkan nisbah perbezaan antara iPhone dan Android. Oleh kerana ini adalah tabiat buruk, peratusan yang lebih rendah lebih baik:




Kebiasaan yang paling buruk adalah menggunakan telefon bimbit mereka semasa menonton TV atau filem. Penyelidikan menunjukkan bahawa pengguna iPhone 75% lebih cenderung menggunakan telefon mereka ketika menonton filem, berbanding 59% pengguna Android.


Seterusnya adalah carta kajian mengikut jantina. Lajur menunjukkan peratusan responden yang memilih tabiat buruk yang paling mereka benci dan kemungkinan besar merosakkan hubungan.


Ternyata penggunaan telefon bimbit ketika menonton filem / TV berada di peringkat tertinggi, di atas tidak membalas mesej.



Tahun lalu My Mobile melakukan kajian hubungan lain yang menyimpulkan bahawa pengguna iPhone lebih cenderung berkencan berbanding pengguna Android. Menggabungkan kedua-dua tinjauan, ini dapat dibuktikan bahawa pengguna Android mungkin mempunyai masa yang lebih sukar untuk mencari tarikh. Tetapi setelah mereka mendapatkannya, ia akan menjadi hubungan yang baik dan tahan lama.

Previous Post Next Post

Contact Form