Nugget Ayam Berbentuk Karakter Among Us dengan harga USD40.1 ribu


 Nugget Ayam dari McDonald's dalam bentuk Crewmate Among Us dijual dengan harga USD 40.1 ribu di Ebay. Lebih daripada 100 pembida telah mengemukakan harga untuk makanan tersebut.

Melalui akaun Di Antara Kami Twitter, terungkap bahawa nugget ayam dalam bentuk salah satu watak itu dijual dengan harga yang cukup tinggi. Harganya adalah pengumpulan penawar.


Sekurang-kurangnya pada masa ini terdapat 151 penawar yang bersedia untuk membawa nugget ayam. Dengan harga tertinggi saat ini mencapai USD 40.1 ribu



Sementara itu, halaman penjualan nugget ayam McDonald telah dilihat oleh 626 pengunjung. Tawaran itu sendiri akan berakhir pada hari Jumaat.


Lebih kurang masih ada masa selama 1 hari 22 jam, sehingga tawaran ditutup. Jadi ada kemungkinan tinggi, harganya akan meningkat. Ini kerana maklum balas daripada pengunjung sangat positif dengan peratusan hingga 100 peratus.


Sebagai tambahan, penjual menyatakan bahawa makanan ini mempunyai tarikh luput sekitar 14 hari. Untuk penghantaran itu sendiri dilakukan sebelum tempoh tamat.


Di antara Kami mendedahkan bahawa mereka tidak dapat membayangkan bagaimana rasa nugget ayam. Tetapi sudah tentu mereka mahu merasainya.


Mereka juga memasukkan nama akaun McDonald's dalam catatan di Twitter. Tujuannya adalah agar McDonald tahu apa yang mereka mahukan.


"Kongsi penjualan dengan saya atau kirimkan salah satu nugget ayam itu secara percuma !! Baiklah, terima kasih," tulis Among Us.


Di antara Kami juga membalas salah satu komen dari akaun Xbox Twitter rasmi, termasuk gambar Xbox dan harga konsol.


"Fakta: anda boleh membeli 69 Xbox Series X dengan harga jual nugget ayam dalam bentuk Among Us," tulis Among Us.


Catatan Twitter yang berkaitan dengan nugget ayam Diantara Kami, telah menarik banyak perhatian dari netizen. Kira-kira 1,184 pengguna Twitter telah Retweet dan 15,500 akaun telah disukai

Previous Post Next Post

Contact Form