Ikuti Kolaborasi Warna dengan B&O, Jadikan Oppo Find X3 Pro 5G Tampil Istimewa


 OPPO Find X3 Pro 5G bekerjasama dengan pengeluar peranti audio premium Denmark Bang & Olufsen (B&O). Mereka mengusahakan eksperimen 'Tune in Color', menggabungkan elemen suara dan warna untuk membina suasana melalui media audio-visual.

Dalam kolaborasi 'Tune in Color', OPPO Find X3 Pro 5G dan B&O bereksperimen dengan menggabungkan notasi nota asas C, D, E, F, G, A, B, dengan nama warna yang tidak standard seperti unta, duke, erin, pakis., gainsboro, amber, dan byzantine. Hasil eksperimen ini adalah adanya tafsiran warna yang sesuai dengan nota nota yang mengalir dari B&O Speaker.


Skrin OPPO Find X3 Pro 5G yang mampu menampilkan 1 bilion warna akan mewakili warna yang sesuai dengan suasana dengan nada merdu yang mengalir dari Speaker Rak Buku Beoplay M3 B&O.


"Ternyata ada miliaran warna di dunia yang sering tidak disedari oleh manusia. Melalui OPPO Find X3 Pro 5G, 1 Billion Color ditangkap oleh kamera dan dipaparkan dengan sempurna di layar. Kali ini, bersama dengan Bang & Olufsen, keindahan itu juga disajikan dengan suara yang dapat menolong suasana hati, "jelas Ketua Pegawai Kreatif OPPO.


Dia memberikan contoh nada C yang sesuai untuk konteks Contemplate yang merupakan gabungan warna Camel, Cameo, Celadon dan Carrot. Sementara itu, untuk meningkatkan Fokus, nada F digabungkan dengan warna Fuchsia, Fern, Fawn dan Flax.


"Tune in Color dari kolaborasi OPPO Find X3 Pro 5G dan Bang & Olufsen (B&O) tersedia dalam senarai main lengkap di OPPO Relax. Ia akan menemani pengguna dalam pelbagai situasi dalam kehidupan seharian. Lawati Saluran YouTube Rasmi OPPO untuk melihat yang lengkap senarai main. Dengan Bang & Olufsen, pengalaman mendengar suara akan menjadi pengalaman yang tidak pernah dibayangkan sebelumnya, "kata Patrick.


Kerjasama OPPO Find X3 Pro 5G dan B&O menghadirkan gabungan warna dan suara yang menghasilkan audio-visual yang menakjubkan.


"Bang & Olufsen sebagai jenama gaya hidup mewah global selalu berusaha untuk mencipta produk yang mendorong sempadan teknologi audio. Kali ini, kolaborasi dengan OPPO Find X3 Pro 5G menetapkan standard baru dari segi sumber bunyi yang kali ini berasal dari berjuta-juta warna Dengan pembesar suara dari Bang & Olufsen, senarai main dari 'Tune in Color' dapat didengar dengan jelas, "kata Stefanie.

Pembesar suara B&O Bookshelf Speaker Beoplay M3 boleh didapati dari kumpulan unit 5G OPPO Find X3 Pro eksklusif untuk pengguna yang membuat pra-pesanan OPPO Find X3 Pro 5G di semua rangkaian kedai luar talian dan dalam talian OPPO pada 3-18 Jun 2021.



Previous Post Next Post

Contact Form