Jadual MSC Mobile Legends 11 Jun 2021

 


Siri perlawanan di peringkat kumpulan MSC 2021 telah berakhir. Kini bab baru menanti mereka yang berjaya layak.

Sebanyak 8 pasukan esports Mobile Legends melayakkan diri ke playoff MSC 2021. Empat pasukan berjaya mendapat tempat di braket atas setelah merangkul dua kemenangan tanpa kekalahan.


Sementara empat pasukan lain terpaksa bermula dari bracket bawah. Sehingga pasukan yang kalah akan segera jatuh dan tidak dapat bermain lagi.


Tidak seperti pendakap atas yang mempunyai lebih banyak kelebihan. Sekiranya mereka kalah, mereka tidak akan jatuh dengan segera kerana mereka akan diberi peluang untuk bertanding lagi di bahagian bawah.


Setelah peringkat kumpulan berakhir, kini ada rehat satu hari yang dapat digunakan oleh pasukan untuk menilai dan merancang strategi baru. Sehingga pada 11 Jun mereka dapat memberikan persembahan yang lebih memukau.


Perlawanan playoff akan bermula pada 11 Jun 2021 jam 12.00 WIB. Perlawanan pertama akan diisi oleh Bigetron Alpha menentang Todak, pasukan dari Malaysia yang sebelum ini dikalahkan oleh Evos Legends 2-0 tanpa balasan.


Agar anda tidak terlepas maklumat perlawanan, berikut adalah senarai jadual playoff MSC 2021.


Bigetron Alpha vs Pedang - 12.00 

Impunity KH vs Evos SG - 14.00 

RSG MY vs Blacklist International - 16.00 

Evos Legends vs Execration - 18.00 

Bagi peminat Harimau Putih, mereka mesti sabar menunggu pasukan kegemaran mereka bertanding. Kerana berdasarkan jadual, Evos Legends, yang merupakan pemenang MPL ID Musim 7 vs Execration, akan menjadi penutupan semua perlawanan playoff pada 11 Jun.

Previous Post Next Post

Contact Form