Kod Penebusan Genshin Impact untuk bulan Jun, Mari Tuntut Segera!

 


Genshin Impact baru sahaja melancarkan kemas kini 1.6 yang membawa banyak kandungan baru. Mereka juga memberikan kod penebusan yang mengandungi banyak hadiah, termasuk primogem percuma.

Kod penebusan Genshin Impact biasanya dikeluarkan secara berkala. Kod ini sering muncul ketika miHoYo mengadakan acara khas yang mendedahkan kemas kini Genshin Impact terbaru, tetapi kadang-kadang ia juga muncul semasa acara promosi khas.


Sebilangan besar kod yang ditawarkan oleh Genshin Impact hanya tersedia dan dituntut untuk masa yang terhad, jadi anda harus segera menuntut kod ini jika anda tidak mahu ketinggalan dengan pelbagai hadiah menarik.



Berikut adalah kod penebusan Genshin Impact terkini untuk Jun 2021 yang boleh anda tuntut:


- GS6ACJ775KNV


- SBNBUK67M37Z


- GENSHINGIFT


- GenshinEpic


- GenshinGalaxy


Tebus kod ini boleh dituntut menggunakan penyemak imbas atau secara langsung dalam permainan dan kaedahnya sangat mudah. Untuk menukar kod penebusan Genshin Impact melalui penyemak imbas, sama ada di PC atau telefon bimbit, anda boleh melayari laman https://genshin.mihoyo.com/en/gift.


Selepas itu, masukkan pelayan yang sepadan dengan akaun dan nama panggilan watak yang digunakan. Akhirnya, isikan kod tebus di atas kemudian klik 'Tebus'. Sekiranya proses penebusan berjaya, primogem dan hadiah akan dimasukkan ke dalam peti mel dalam permainan.


Sekiranya anda ingin menuntut kod penebusan terus dari permainan di telefon bimbit atau PC anda, anda harus membuka permainan Genshin Impact terlebih dahulu. Setelah log masuk, pergi ke Tetapan dengan mengetuk ikon Paimon di sudut kiri atas.


Setelah memasuki menu Tetapan, pilih Akaun dan ketuk Tebus Kod. Masukkan kod tebus satu persatu dan klik Pertukaran. Setelah selesai, pergi ke peti mel anda dan tuntut semua ganjaran lain untuk berpindah ke inventori anda.


Kod penebusan Genshin Impact hanya boleh dituntut sekali setiap akaun di setiap pelayan. Jangan ketinggalan, mari cepat dan tuntut!

Previous Post Next Post

Contact Form