Lelaki Melekatkan Kamera Kecil di Kalung Kucingnya, Membongkar Rahsia Mpus!

 


Seekor kucing mempunyai rahsia, katanya. Tetapi kata-kata ini dibuktikan dengan hasil video dari kamera bluetooth kecil yang seorang lelaki memasang pin pada kalung kucing selama 24 jam.

Vlogger Half-Asleep Chris melampirkan video untuk memantau kucing Ralph. Kalung ini menggambarkan kehidupan dari perspektif Ralph seperti yang dipetik dari Bored Panda.


Idea ini pertama kali terungkap ketika Ralph hilang setahun yang lalu. Sejak itu, pemilik Ralph telah berpindah ke tempat lain dan Ralph telah menjadi kucing rumah dengan adiknya Bella. Walaupun Ralph adalah kucing rumah, ini tidak menghalang Chris untuk mengetahui apa yang kucingnya lakukan walaupun dia tinggal di rumah



Pada akhirnya, dia memutuskan untuk membina Ralph a catio. Pemilik Ralph juga menyedari bahawa Ralph diam-diam menikmati mengunyah tanaman di rumahnya, jadi dia memutuskan untuk menanam beberapa tanaman kucing juga.





Chris memberitahu dalam videonya bahawa kawasan tempat mereka tinggal sekarang tidak cukup aman untuk membiarkan Ralph berkeliaran — oleh itu, dia tidak punya pilihan selain menjaga kucingnya di rumah.


Oleh kerana Ralph menghabiskan banyak masa untuk melihat melalui pintu belakang dan masuk ke kebun, Chris memutuskan bahawa perkara terbaik yang dapat dia lakukan sekarang adalah membina cat Ralph sendiri yang akan membolehkannya memerhatikan burung dan merasa seperti dia berada di luar.


Berikut adalah sebilangan komen yang ditulis oleh netizen setelah melihat rahsia kehidupan Ralph.


"Saudara, ini adalah kehidupan haiwan peliharaan yang paling rahsia," kata Patrik The S ** tp Man.


"Ketika dia mengunyah tanaman itu, itu adalah kucing ASMR yang menggemaskan," kata yang lain.


"Ralph: Ini hidup saya. Saya bersumpah beberapa orang pelik. Saya tidak boleh menjalani hidup saya!" tulis Raven.

Lelaki Melekatkan Kamera Kecil di Kalung Kucingnya, Membongkar Rahsia Mpus! Lelaki Melekatkan Kamera Kecil di Kalung Kucingnya, Membongkar Rahsia Mpus! Reviewed by thecekodok on 1:55:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.