Lorde Mengumumkan Tarikh dan Senarai Track Album Solar Power

 


Pernahkah anda mendengar single baru dari Lorde, Solar Power? Ya, Lorde berjaya mengejutkan peminatnya dengan lagu ini. Selepas 4 tahun tanpa mengeluarkan lagu baru, single Solar Power yang keluar beberapa hari yang lalu secara rasmi menjadi single untuk musim panas ini. Tidak berhenti di situ, album yang berjudul Solar Power akhirnya mempunyai tarikh rilis, iaitu pada 20 Ogos 2021.

Pengumuman album yang mengandungi 12 senarai lagu disertakan dengan berita baik lain, lawatan dunia Lorde pada tahun 2022. Malangnya, kerana wabak itu, lawatan dunia hanya diadakan di negara-negara tertentu, seperti Amerika Syarikat, New Zealand, Australia, UK, dan beberapa negara di Eropah.


Dua belas lagu di album ketiga Lorde, Solar Power, tentu saja mempunyai nada musim panas yang menggambarkan suasana ceria dan santai, seperti dalam lagu Mood Ring, California, dan Oceanic Feeling.


Memetik variety.com, Lorde bercakap mengenai dunia luar sebagai inspirasinya untuk album ini.


"Album ini adalah perayaan alam, cara untuk menangkap perasaan sukar difahami ketika saya berada di luar," jelas Lorde dalam pengumuman album barunya. “Ketika saya merasa sakit hati, sedih, cinta, atau bingung, saya mencari jawapan kepada alam. Saya belajar menghembus nafas dan mendengar. Dan inilah hasilnya. … Lagu pertama (Tenaga Suria) adalah cahaya pertama yang muncul. Lagu ini adalah mengenai tenaga musim panas yang menggoda dan menular yang menahan kita. "


Inspirasi Lorde dari alam juga memberikannya cara unik untuk membuat album secara fizikal. Tidak seperti album biasa, yang merupakan CD, tetapi "Kotak Muzik" berisi catatan tulisan tangan, foto dan video eksklusif, kad muat turun di mana pengguna dapat memuat turun album Solar Power, serta 2 trek bonus yang akan diperdagangkan. "Kotak Muzik" yang merupakan alternatif untuk CD dibuat dengan mempertimbangkan keramahan alam sekitar. Selain "Music Box", album Solar Power juga tersedia dalam versi vinil, anda tahu!


Tracklist Solar Power.

Nah, inilah 12 senarai lagu dalam album Solar Power yang akan dikeluarkan pada 20 Ogos:


The Path

Solar Power

California

Stoned in the Nail Salon

Fallen Fruit

Secrets From a Girl (Who’s Seen It All)

The Man with An Axe

Dominoes

Big Star

Leader of a New Regime

Mood Ring

Oceanic Feeling

Previous Post Next Post

Contact Form