Pautan Streaming Langsung MSC Mobile Legend Hari Ini: RSG SG vs BTR

 


Pada hari kedua MSC 2021, peminat Mobile Legends, telah dimanjakan oleh pertempuran luar biasa IDONOTSLEEP lwn RSG MY. Walaupun perlawanan akhirnya dimenangi oleh RSG MY, proses yang dilalui oleh kedua-dua pasukan wajar dihargai.

Sekiranya peminat Mobile Legends di negara ini mempunyai masa untuk menyaksikan perlawanan akhir antara RRQ Hoshi vs Alter EGo di acara MPL ID Musim 6, pastinya terasa seperti dibawa kembali ke saat itu setelah menonton IDONOTSLEEP vs RSG MY. Jual beli serangan yang diberikan sungguh menakjubkan.


Mekanik permainan berkualiti tinggi ditunjukkan oleh mereka, menunjukkan betapa kompetennya pemain pro yang bertanding di MSC 2021.



Sekiranya anda ingin menyaksikan perlawanan menarik dari pasukan esports Mobile Legends di acara MSC 2021 yang berprestij, anda boleh menontonnya secara langsung di pautan berikut.


Pautan strim langsung MSC 2021:


Saluran Youtube MPL Indonesia

Saluran Youtube Mobile Legends: Bang Bang Official

Laman Web Rasmi MSC 2021

Legenda Mudah Alih Facebook: Bang Bang

Facebook MPL Indonesia

Sementara itu, Evos Legends telah berjaya mendapatkan slot braket atas untuk pusingan Playoff. Mereka hanya menunggu pasukan mana yang akan menjadi lawan mereka kelak.


Berikut adalah kedudukan sementara untuk peringkat kumpulan MSC 2021.


Kumpulan A


RSG MY - 2

RSG SG - 1

IDONOTSLEEP Esports - 0

Kumpulan B


Evos Legends - 2

Pedang - 1

Exe Siber - 0

Kumpulan C


Senarai Hitam Antarabangsa - 2

Kekebalan KH - 1

Bigetron Alpha - 0

Kumpulan D


Eksekusi - 2

Evos SG - 1

Esports Nightmare - 0

Semoga Bigetron Alpha dapat memperoleh mata kemenangan pada hari ketiga MSC 2021. Ini mempertimbangkan bahawa ini akan menjadi peluang terakhir mereka untuk layak ke playoff.


Skandal yang menimpa pemain utama mereka, Branz, meninggalkan lubang besar yang harus diisi oleh pemain lain. Namun, nampaknya belum dapat mengikuti pasukan lawan dari negara lain.

Previous Post Next Post

Contact Form