Samsung membuat versi khas Galaxy A32


 Samsung 'mengeluarkan semula' Galaxy A32, tetapi dalam bentuk Edisi Perusahaan yang dilengkapi dengan sistem keselamatan Knox Suite. Mengapa tidak siri lain?

Sebenarnya, Samsung mempunyai siri Galaxy A lain dengan spesifikasi yang lebih tinggi seperti A52 dan A72. Tetapi Samsung memilih Galaxy A32 yang mempunyai spesifikasi terendah dan harga termurah.


Untuk makluman, Galaxy A32 Enterprise Edition ditujukan untuk pengguna korporat, atau dibeli oleh syarikat untuk digunakan oleh pekerjanya. Kerana telefon bimbit ini dilengkapi dengan ciri keselamatan Knox Suite yang membolehkan syarikat mengawal dan mengamankan data syarikat penting di dalamnya.



Menurut Samsung, Galaxy A32 dianggap mempunyai spesifikasi yang memenuhi syarat untuk pengguna korporat. Ia juga mempunyai pelbagai ciri untuk menyokong aktiviti kerja.


Ciri-ciri di Galaxy A32 jika dilihat memenuhi syarat untuk memenuhi keperluan syarikat, seperti bateri tahan lama


Selanjutnya, Lukman juga mendedahkan syarikat mana yang menurutnya sesuai untuk menggunakan Galaxy A32 Enterprise Edition. Yaitu syarikat yang perlu menjaga keamanan data syarikat mereka, seperti syarikat di sektor kewangan, perindustrian, dan kerajaan.


Samsung menjanjikan kemas kini sistem operasi untuk HP Enterprise Edition ini untuk tahun keempat berturut-turut. Terutama untuk tiga tahun pertama, kemas kini perisian dijanjikan setiap bulan, sementara pada tahun lalu mereka akan mendapat kemas kini setiap tiga bulan.


Selain itu, kelebihan HP Enterprise Edition ini adalah perkhidmatan eksklusif di pusat servis Samsung. Di mana pengguna akan mendapat jalan keutamaan.


Ia dapat dibawa ke pusat servis Samsung dan akan mendapat jalur prioritas. Ini memungkinkan pengguna untuk segera kembali bekerja dan tidak terganggu


Samsung tidak menjual Galaxy A32 Enterprise Edition kepada pengguna umum, tetapi hanya kepada perusahaan. 

Previous Post Next Post

Contact Form