PUBG Mobile Membawa Supercar McLaren ke Jalanan


 Setelah pengumuman kolaborasi dengan McLaren, kini PUBG Mobile akan membawa supercar McLaren 570S ke jalanan di Jakarta.

Supercar Kingdom of Gold akan membuka jalan-jalan di Jakarta pada hari Jumaat (11/6/2021) dari jam 4 petang hingga 11 malam. Sekarang, bagi pemain PUBG Mobile yang dapat mengambil gambar kereta di jalan, mereka berpeluang mendapatkan hadiah yang maklumat lengkapnya akan diumumkan di akaun media sosial PUBG Mobile.


Di samping itu, PUBG Mobile Indonesia juga telah menyiapkan Mystery Driver, yang akan memandu supercar mewah yang pernah dinobatkan sebagai The Best Performance Car dari UK Car of the Year Award.



Kerjasama antara PUBG Mobile dan McLaren adalah sebahagian daripada kemas kini versi 1.4 yang dilancarkan awal bulan ini, dengan membawa kandungan baru, mod permainan dan peta ke permainan.


Kereta sport McLaren 570S boleh didapati secara eksklusif melalui sistem Lucky Draw PUBG Mobile. Pemain dapat menikmati pelbagai jenis kandungan McLaren, termasuk McLaren 570S Airdrop di Spawn Island dan Cheer Park, McLaren 570S sebagai payung terjun, dan Dewan Pameran McLaren di Peta Erangel Klasik.


Kemas kini kandungan PUBG MOBILE x McLaren dalam versi PUBG MOBILE 1.4 kini boleh dimainkan dan tersedia secara percuma melalui App Store dan Google Play Store.


"PUBG MOBILE dengan permainan inovatifnya, siap mendorong batas dengan membawa McLaren, jenama yang terkenal dengan inovasi, dan mendorong batas dalam sektor automotif ke dunia nyata," kata Jenny Zhuang, Pengurus Pemasaran Bergerak PUBG Wilayah SEA.


"Ini adalah kali pertama kami berkolaborasi dengan jenama automotif, dan kami gembira dapat mengambil langkah pertama ini dengan jenama mewah ikonik seperti McLaren. Dengan kerjasama ini kami berharap dapat memberikan nilai nyata kepada pemain," tambahnya.

PUBG Mobile Membawa Supercar McLaren ke Jalanan PUBG Mobile Membawa Supercar McLaren ke Jalanan Reviewed by thecekodok on 5:45:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.