Sejarah Ringkas Call of Duty: Mobile Yang Harus Anda Ketahui


 Bagi peminat Call of Duty: Mobile, sejauh mana anda mengetahui permainan ini? Kerana ia bukan hanya bermain yang menyenangkan, tetapi anda sekurang-kurangnya harus mengetahui sejarahnya.

Beruntung bagi anda yang tidak mengetahui sejarah perkembangan permainan yang dibuat oleh Garena Indonesia, Call of Duty: Mobile. Apakah maklumat yang menarik?


Kali ini pasukan kami mengumpulkan maklumat dari Garena mengenai sejarah ringkas permainan Call of Duty: Mobile. Inilah sejarah ringkas yang harus anda ketahui.



Call of Duty: Mobile adalah permainan dengan genre First Person Shooter atau pemain biasanya mengenalinya sebagai FPS. Di mana dalam permainan, akan ada dua pasukan yang terdiri dari lima anggota yang masing-masing akan bertempur untuk memenangi objektif dalam setiap mod permainan.







Bagi anda yang tidak tahu, secara teknikal permainan ini tidak dikembangkan oleh Garena Indonesia. Call of Duty: Mobile adalah karya indah yang dihasilkan dengan kerjasama antara Activision dan Tencent TiMi Studio, yang kemudian dilancarkan oleh Garena untuk wilayah Asia Tenggara.


Call of Duty: Mobile pertama kali dilancarkan pada 1 Oktober 2019 secara langsung di platform iOS dan Android. Permainan ini tersedia secara percuma untuk peminatnya.


Pelbagai elemen dari siri Call of Duty juga dimasukkan ke dalam versi mudah alih, bermula dari peta Crash dan Crossfire klasik dari siri Modern Warfare. Kemudian ada Nuketown dan Hijacked dari siri Black Ops, hingga watak legenda seperti Ghost, Soap, Captain Price, dan Alex Mason dari siri Call of Duty.


Bagaimana, anda cukup terdidik dengan sejarah ringkas yang telah disediakan oleh pasukan kami?

Sejarah Ringkas Call of Duty: Mobile Yang Harus Anda Ketahui Sejarah Ringkas Call of Duty: Mobile Yang Harus Anda Ketahui Reviewed by thecekodok on 5:48:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.