Game Control Percuma Epic Games, Hanya Sehingga 17 Jun!


 Epic Games Store selalu memberikan permainan percuma setiap minggu. Kali ini mereka memberikan Control, permainan paranormal aksi-petualangan dari Remedy.

Permainan ini boleh dimuat turun secara percuma sehingga 17 Jun dan selepas itu masih boleh dimainkan. Control  sekarang boleh dimainkan secara percuma.


Untuk memuat turun permainan Kawalan secara percuma, yang perlu anda lakukan ialah mendaftar atau membuat akaun Permainan Epik. Log masuk ke Epic Games Store dan muat turun permainan Control di halaman ini https://www.epicgames.com/store/en-US/p/control.



Bagi mereka yang tidak biasa dengan permainan Control, anda akan melakonkan watak bernama Jesse Faden dan menjelajah Oldest House untuk mencari saudaranya Dylan.


Dalam pencariannya, Jesse bertemu dengan Federal Bureau of Control, sebuah organisasi pemerintah rahsia yang diserang oleh musuh bernama Hiss. Jesse kemudian harus belajar telekinesis yang dapat membantunya mengalahkan Hiss, seperti dikutip dari Engadget, Jumat (11/6/2021).




Selain menyebarkan permainan Kawalan secara percuma, Epic Games juga memberikan potongan 50% untuk dua pek pengembangan. 


Untuk memainkan Control, anda memerlukan PC dengan spesifikasi yang cukup tinggi. Spesifikasi yang disyorkan memerlukan PC yang menjalankan Windows 10 64-bit dan dikuasakan oleh Intel Core i5-7600K atau AMD Ryzen 5 1660X.


Kad grafik yang disyorkan ialah NVIDIA GeForce GTX 1660/1060 atau AMD Radeon RX 580, dan GeForce RTX 2060 untuk Ray Tracing. Kapasiti RAM yang disyorkan ialah 16GB dan PC menyokong DirectX DX11 atau DX12.


Epic Games membebaskan Control sebagai sebahagian daripada Mega Sale, yang juga akan berlangsung sehingga 17 Jun. Melalui promo ini, Epic Games menawarkan potongan untuk banyak permainan kegemaran seperti Death Stranding, Cyberpunk 2077, Assassin's Creed: Valhalla dan banyak lagi.


Sementara itu, Epic Games Store juga telah mendedahkan dua permainan yang akan diedarkan secara percuma minggu depan. Mulai 18 Jun, anda boleh menuntut Hell is Other Demons dan Overcooked 2 permainan secara percuma.

Previous Post Next Post

Contact Form