Themed Rampage: New Dawn, Katana Whirlwind Blade Hadir dengan Free Fire

 


Saat ini Free Fire sedang berada di tengah-tengah suasana acara Rampage: New Dawn yang meriah. Menjadi tahun ketiga acara Rampage hadir di Free Fire, banyak Skins atau Bundle dengan tema Rampage: New Dawn akan tiba.

Salah satu yang terbaru, ada Skin untuk senjata Katana, Katana Whirlwind Blade. Katana Whirlwind Blade itu sendiri adalah perwujudan Aurora yang merupakan 1 daripada 4 watak khas dalam acara Rampage: New Dawn.


Pada masa ini, pemain boleh memiliki Katana Whirlwind Blade dalam acara Summer Spin. Acara untuk mendapatkan Katana Whirlwind Blade on Free Fire akan berlangsung dari hari ini hingga 1 Julai.



Untuk mendapatkan Katana Whirlwind Blade dalam acara Summer Spin, pemain dikehendaki berputar dengan 3 pilihan. Satu Putaran dengan harga 20 Berlian, 10 Putaran pada harga 180 Berlian, atau memilih untuk melakukan Putaran Khas yang berjumlah 30 Berlian setiap kali Putaran.


Perbezaan antara melakukan putaran normal dan putaran khas adalah bahawa dalam putaran khas, pemain akan mempunyai peluang 3 kali lebih besar untuk mendapatkan hadiah utama, yang merupakan Katana Whirlwind Blade dibandingkan dengan putaran biasa.


Menariknya, pemain bukan sahaja dapat mendapatkan Whirlwind Katana yang juga merupakan Katana Skin terbaru di Free Fire, pemain juga dapat hadiah yang sama menarik dari 9,999 Diamonds!





Jumlah Diamond dapat diperoleh oleh pemain dalam acara ini. Selain itu, terdapat juga 8 hadiah lain dalam bentuk Loot Crate, Weapon Loot Crate, hingga Emotes in Free Fire.


Itu tidak berhenti di situ, jika pemain telah melakukan sejumlah Spin, pemain juga dapat hadiah utama. Apabila 5 putaran pemain akan mendapat 2 Voucher Diamond Royale, 10 putaran 2 Voucher Senjata Royale dan yang terakhir dalam 15 putaran pemain boleh mendapatkan 3 Voucher Inkubator sebagai hadiah tambahan.


Whirlwind Blade Katana di Free Fire juga dapat dipaparkan di Lobi semasa bermain. Jadi tunggu apa lagi? Dapatkan Rampage: Katana bertema Fajar Baru, Katana Whirlwind Blade sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form