Ulang Tahun ke-4, Arena of Valor Menyampaikan Banyak Hadiah

 


Untuk menyambut ulang tahun ke-4, Garena Arena of Valor (AOV) mengedarkan banyak hadiah menarik. Pada hari istimewa ini, Garena AOV juga menyediakan acara khas yang dapat dimainkan oleh semua Pencabar di negara ini.

Walau bagaimanapun, sebelum kita melihat perincian Acara Ulang Tahun ke-4 AOV, terdapat kompilasi video ucapan ulang tahun dari para Pencabar yang telah menemani kita hingga hari ini.





Untuk lebih jelasnya, anda boleh menyemak perincian acara di bawah ini. Melalui Acara Ulang Tahun ke-4 AOV, anda boleh mendapatkan pelbagai hadiah dan potongan harga yang menarik dalam permainan ini. Seperti kulit Springtime Breeze Krixi percuma, dan kehadiran acara kulit 100% Dijamin di Super Deal.


Hadiah Kulit Spring Spring Breeze Krixi percuma

Semua Pencabar boleh mendapatkan kulit terbaru, Springtime Breeze Krixi melalui acara Anniversary ke-4 dalam Game. Acara ini dapat diakses pada 6 Jun 2021 melalui halaman Find the Key and Memory Album.


Melalui Acara Cari Kunci, anda mesti menemui 1 Kunci Asal dari jumlah 5 Kunci yang muncul setiap hari. Nanti boleh digunakan untuk membuka Album Memori dan mendapat hadiah utama kulit Krixi terbaru.


Secara keseluruhan, anda boleh mendapatkan sejumlah 10 Kunci Asal dalam tempoh 6 - 24 Jun 2021. Pastikan anda menemui Kunci Asal, OK!


Tawaran Super 100% Dapatkan Kulit!

Pemain dijamin 100 peratus mendapat kulit bagi setiap Cabutan yang dibuat dalam acara Super Deal.


Terdapat sejumlah 12 kulit yang anda dapat, seperti Wedding Day Violet, Amily Bunny Girl, Goddess of Luck Arum, Emperyan Champion Pisces: Sephera, Emeryan Champion Leo: Astrid, Wonderland Annette, Emeryan Champion Aquarius: Krixi, Maid Cafe Capheny, Maid Cafe Roxie, Emperyan Champion Scorpio: Veres, Busy Monday Dextra, dan Lazy Sunday Sinestrea.


Acara ini berlangsung dari 6 - 24 Jun 2021. Oleh itu, jangan terlepas tawaran istimewa ini.


Potongan Khas dan Pulangan Jualan Super Hujung Minggu!

Hujung Minggu Super Sale kini kembali. Anda boleh membeli sebilangan Skin dengan potongan istimewa. Bukan hanya kulit biasa, tetapi anda juga boleh mendapatkan kulit terbaru dari Zill, iaitu Sleepy Freedy melalui acara tersebut.


Jadi, kulit apa yang anda dapat dalam Super Sale ini? Anda boleh mendapatkan pelbagai kulit dan ikatan yang sejuk seperti Dewi Keberuntungan Yena, Kulit Ulang Tahun Tanpa Epal, Kulit Tanpa Hati Epik (Po Po Yorn, Piolet Violet, Fluffy Alice), PPP Keera, dan kulit sejuk yang lain.


Acara Jualan Super ini akan bermula dari pukul 11.00 WIB hingga 23.59 WIB. Setiap 2 jam, hadiah utama akan berubah.


Oleh itu, pastikan anda masuk ke AOV dan periksa diskaun istimewa untuk Jualan Super ini!


Mari Mendaki Peringkat Hingga Menakluk dalam Acara Tanpa Bintang!

Pemain dapat Menduduki Peringkat dengan selesa pada 6 Jun 2021, jam 12.00 - 23.59 WIB, kerana No Star Drop kembali! Anda tidak akan kehilangan bintang walaupun anda kehilangan dalam tempoh acara. Jemput rakan anda untuk bermain AOV dan mula meningkatkan Peringkat Peringkat anda!


Raikan ulang tahun ke-4 AOV, pada 6 Jun 2021 kerana terdapat hadiah dan diskaun menarik yang menanti anda! # AOV4thAnniversary # Together4ever

Previous Post Next Post

Contact Form