Digelar Atlet Paling Seksi Olimpik, Alica Mempunyai Jutaan Pengikut

 


Alica Schmidt sering digelar sebagai atlet paling seksi di dunia hari ini dan popular di media sosial. Dia bertanding dalam Sukan Olimpik Tokyo 2020. Seperti apa penampilannya?


Alica Schmidt adalah atlet lari Jerman yang dilahirkan pada tahun 1998. Dia sangat popular di media sosial, terutama Instagram, di mana jumlah pengikutnya telah mencapai 2 juta.


Dia sering menyiarkan gambar glamor dan seksi di media sosial. Di sebalik semua itu, Alica adalah atlet yang berprestasi tinggi. Buktinya ialah dia layak ke Sukan Olimpik 2020 yang tidak dapat dilakukan oleh semua atlet.


Alica adalah sebahagian daripada pasukan relay yang berjaya. Sebelum bertanding di Tokyo, pasukannya, antara lain, menduduki tempat kedua dalam Kejohanan U20 Atletik Eropah 2017.


Pada Sukan Olimpik Tokyo, Alica termasuk dalam pasukan Jerman yang bertanding di kelas 4x400 meter.


Pada Sukan Olimpik Tokyo, Alica termasuk dalam pasukan Jerman yang bertanding di kelas 4x400 meter.


Dia juga menerima tawaran untuk berpose seksi untuk majalah Playboy, tetapi dia menolak untuk fokus berlari.


Bersaing di Olimpik adalah impian Alica sejak kecil. Dia juga sangat gembira kerana dapat bertanding dalam Sukan Olimpik Tokyo.


“Rasanya seperti tidak nyata. Saya sangat bersyukur dan gembira pada masa yang sama untuk mengalami apa yang saya impikan sejak memulakan ini. Saya tidak sabar, "katanya.



Alica juga terus berlatih secara berkala dan dia sering membagikannya di Instagram.


Tetapi dia pasti tidak melupakan percutian untuk bersantai. Ini adalah ketika Alica bercuti ke Bali. Dia berpose di kawasan pelancongan Nusa Penida.


Alica juga diminati sebagai model dan bintang komersial.


Semoga berjaya di Olimpik, Alica!

Previous Post Next Post

Contact Form