Logitech G335, Alat dengar Permainan Murah

 


Logitech mengeluarkan alat dengar permainan murah yang disebut G335 Wired Gaming Headset, dengan reka bentuk yang langsing dan ringan.

Alat dengar permainan ini mensasarkan pemain muda, dari kanak-kanak hingga remaja, dan juga pemain wanita. Kerana alat dengar ini mempunyai ukuran cuping telinga yang kecil, jadi tidak terlalu besar ketika digunakan.


Kehadiran LogitechG335 di pasaran adalah penyelesaian bagi pemain muda untuk mendapatkan alat dengar permainan yang sesuai, mempunyai reka bentuk yang indah, ciri-ciri hebat, dan berat yang sangat ringan, untuk memastikan pengalaman permainan yang sangat selesa



Alat dengar ini beratnya hanya 240, yang diklaim sebagai salah satu alat dengar permainan paling ringan di pasaran. Reka bentuknya sendiri serupa dengan alat dengar tanpa wayar G733 yang pertama kali dilancarkan.


Alat dengar ini mempunyai reka bentuk yang lebih ramping untuk ukuran kepala yang lebih kecil dan memberikan keselesaan yang lebih besar. G335 mempunyai reka bentuk suspensi ikat kepala yang dapat dibalik dan disesuaikan, serta bahan bantal telinga busa memori, yang dibalut dengan kain lembut untuk meningkatkan keselesaan.


Penggunaannya sememangnya mudah, cukup pasang dan mainkan kerana menggunakan bicu audio 3.5mm. Pemacu neodymium 40mm menggunakan janji untuk memberikan suara yang jernih dan jernih, menghidupkan permainan.


Beberapa ciri G335 ini adalah teknologi Dolby dan Windows Sonic 7.1 Surround Sound, kawalan terbina dalam, roller kelantangan yang terletak tepat di cup telinga dan mikrofon flip-to-bisu. Terdapat juga Discord Certified, untuk perbualan yang jernih.


Headset Wired Gaming Logitech G335 akan dijual  dan boleh didapati dalam varian warna hitam dan putih. Jualan itu sendiri bermula pada bulan Julai ini.

Previous Post Next Post

Contact Form