Review 1More Stylish Dual Dynamic Driver BT, Bunyi dan Harga yang Baik

 


Baru-baru ini, begitu banyak produk True Wireless Stereo (TWS) dilancarkan di pasaran, 1More berusaha memberikan alternatif dengan menghadirkan fon telinga tali leher yang berpatutan. Dinamakan 1More Stylish Dual Dynamic Driver BT.


Inilah pengalaman ringkas menggunakan 1More Stylish Dual Dynamic Driver BT


1More Stylish Dual Dynamic Driver BT dilengkapi dengan tali leher yang fleksibel dengan modul di kedua hujungnya. Bahagian kiri mempunyai semua kawalan, port USB Type C untuk pengisian, dan mikrofon untuk panggilan bebas tangan.


Butang kuasa mempunyai banyak fungsi, ia dapat memainkan, menjeda, atau menjawab dan menamatkan panggilan. Walaupun butang kelantangan dapat ditekan lama untuk melangkau ke trek berikutnya atau sebelumnya.


Terdapat kabel pendek yang memanjang dari tali leher ke fon telinga. 1More memberikan beberapa pilihan varian  warna, iaitu hitam , emas, hijau dan merah jambu.


1More Stylish Dual Dynamic Driver BT amat ringan, bahan tali leher selesa ketika berada di leher. Sementara earbud menggunakan getah yang tidak kurang selesa apabila digunakan dalam jangka masa yang panjang. Apabila tidak digunakan, erabud kanan dan kiri dapat dilekatkan kerana terdapat magnet di hujung badan.


1More Stylish Dual Dynamic Driver BT mempunyai pemacu dinamik berganda dengan diafragma titanium dan graphene. Mempersembahkan suara yang seimbang dan jelas.


Bunyi bass juga cukup banyak. Hanya suku-suku yang kurang terperinci. Namun, memandangkan harganya cukup berpatutan, kualiti yang dihidangkan sangat bagus.


Ketika digunakan untuk menjawab telefon, suara yang didengar oleh pihak lain dianggap jelas.


Lebih-lebih lagi, ia menyokong Bluetooth 5.0, menjadikannya lebih mudah untuk menyambung tanpa wayar ke pelbagai peranti, dari telefon pintar hingga komputer riba.


Cukup unik, 1More Stylish Dual Dynamic Driver BT mempunyai nada petunjuk yang memberitahu pengguna mengenai status fon telinga, cas bateri, sambungan, mod pasangan. Nada keluar dengan nada yang berbeza sehingga lebih mudah diingat.


Bercakap mengenai bateri, fon telinga ini boleh digunakan selama enam jam. Untuk mengecas sepenuhnya bateri memerlukan masa 50 minit.


1More Stylish Dual Dynamic Driver BT menawarkan suara yang memuaskan untuk mendengar muzik dan filem. Apabila dipakai dengan cukup selesa dan kerana menggunakan tali leher akan menyenangkan untuk dijemput untuk bersenam.

Previous Post Next Post

Contact Form