Ciri-ciri Baru Xbox Series X dan S: Boleh bermain di Google Stadia

 


Chromium Microsoft Edge, pelayar web baru akan hadir di Xbox Series X dan siri S. Nah Funnya, penyemak imbas ini boleh menstrim dan memainkan permainan dari perkhidmatan Google Stadia & Amazon Luna.

Sebenarnya Xbox telah menjalankan misi ini selama beberapa tahun yang lalu untuk bermain lebih mudah. Inisiatif ini juga boleh diperiksa pada acara Persidangan Microsoft E3 2015, di mana bos Xbox Phil Spencer, mengumumkan pasukan Xbox telah bekerja pada keserasian retret untuk Xbox One.


Ia dilakukan dari permainan Xbox 360, kemudian menambah permainan Xbox asal pada tahun 2017. Kemudian mengumumkan permainan Xbox Game pada tahun 2017, supaya pemain dapat mengakses lebih dari 100 perlawanan dengan melanggan. Selepas itu, Percubaan Streaming Microsoft, Projek XCloud akan ditambah sebagai ciri Pass Game, yang dilaporkan dalam Screenrant pada Rabu (10/3/2021).


Penyemak imbas Chromium Edge akan digunakan dalam Xbox Series X / S dan menyokong permainan streaming berasaskan pelayar untuk XCloud. Sebenarnya penstriman berasaskan pelayar telah menjadi cara Xbox untuk menggunakan XCloud pada peranti lain, terutama Apple.


Streaming dengan XCloud kini tidak diaktifkan melalui penyemak imbas, atau melalui Xbox Series X / S dengan cara apapun. Satu-satunya platform yang kini menyokong ialah Android. Pelayar berasaskan XCloud dirancang untuk dilancarkan dalam beberapa bulan akan datang, dengan mensasarkan Apple dan PC secara khusus.


Sebenarnya rancangan Microsoft membuat perkhidmatan XCloud namun jelas. Maklumat yang berkaitan Ciri ini boleh berubah dalam beberapa minggu atau bulan yang akan datang. Mudah-mudahan Microsoft segera mengagihkan maklumat yang lebih terperinci mengenai XCloud.


Apakah harapan penyedut terhadap projek Microsoft yang baru ini? Walaupun anda perlu melanggan Pas Permainan Xbox. Kerana ciri ini akan hadir di dalamnya

Previous Post Next Post

Contact Form