Warna Skrin Semiliar OPPO Find X2 Pro mendakwa yang pertama di dunia

 


Oppo akan melancarkan Pro Find X3. Pengganti OPPO Find X2 Pro akan muncul dengan sistem pengurusan warna 10-bit skrin penuh dan paparan warna Billion dan dua bilion kamera warna. Warna dari warna yang dimiliki oleh Oppo Find X3 Pro dituntut sebagai yang pertama di dunia.

"Kami diilhamkan oleh kedalaman kosmos untuk membentangkan OPPO Find X3 Pro yang direka untuk memenuhi gaya hidup dan membawa pengguna ke Dunia Baru. Setiap milimeter, luar dan dalam peranti yang direka sedemikian rupa sehingga ia kuat, fleksibel , immersive, dan sentiasa memancar keindahan dengan satu bilion warna, "kata Presiden Pemasaran Global Oppo Lie Liu dalam satu kenyataan bertulis pada hari Rabu (10/3/2021).


Dengan skrin OLED bilion QHD + skrin (3216 x 1440), pengguna dapat melihat gambar pada skrin seperti berada di dunia nyata. Skrin lebar 6.7 inci juga akan selesa apabila dilihat.


OPPO mencari Paparan skrin X3 Pro sangat tajam, cerah, dan nada warna menjadikan imej pada skrin kelihatan seperti sebenar. Di samping itu, visual yang lancar juga menjimatkan kuasa kedua-duanya apabila menggunakan permainan bermain, melayari media sosial, atau membaca e-buku.


Cari X3 PRO mempunyai kamera yang luas dan ultra yang dapat menangkap imej dan video dengan satu bilion warna. Butiran imej yang dihasilkan juga sangat jelas dalam pelbagai objek, baik siang atau malam.


Dengan pembesaran microlens sehingga 60x, telefon ini juga boleh menangkap objek mikro dengan sempurna. Di samping itu, OPPO mencari X3 Pro juga dapat menangkap imej yang bergerak stabil dan kaya dengan warna.


Oppo mencari X3 Pro mempunyai bentuk yang futuristik, sangat nipis dan ringan dengan saiz hanya 8.26 mm dan beratnya 193 gram supaya ia mudah dicengkam dan diselipkan ke dalam poket. Telefon pintar ini juga mempunyai pensijilan IP68 untuk penentangan terhadap air dan habuk.


Oppo mencari X3 Pro Blue kelihatan licin dan unik, sementara versi gloss Black kelihatan klasik dan elegan. Glaze porselin mampu membelokkan cahaya dan menonjolkan sudut pintar yang indah.



Oppo Find X3 Pro Ciri-ciri Qualcomm 5G Snapdragon 888. Chipset Superior. Prestasi ini adalah 25 peratus lebih baik daripada sebelumnya. Di samping itu, telefon ini juga dilengkapi dengan mod Dual 5G dan menyokong rangkaian NASA & SA 5G untuk kelajuan internet yang tinggi.



Dari segi kuasa, Oppo mencari X3 Pro mempunyai kapasiti bateri 4,500 mAh. Dengan pengisian kilat Supervooc 2.0, bateri boleh diisi sehingga 40 peratus dalam hanya 10 minit dan dengan pengecasan AirVooc 30W yang super tanpa wayar, bateri OPPO Find X3 Pro mampu mencapai 100 peratus dalam masa 80 minit. Dengan teknologi pengecasan tanpa wayar 10W, pengguna juga boleh berkongsi kuasa dengan pengguna Oppo mencari pengguna X3 Pro.



Coloros 11.2 adalah antara muka OPPO yang bersifat manusia dan digabungkan dengan sistem operasi Android Google 11. Dengan ciri ini, pengguna dapat mengawal maklumat peribadi mereka.


Oppo juga mengumumkan perisian terbaru versi 1.6 untuk Watch Oppo, peranti pintar pertama yang disokong oleh Pakai OS oleh Google. Kemas kini terbaru ini membentangkan 18 pandangan jam baru, termasuk dua yang mencerminkan reka bentuk Oppo mencari X3 Pro.


Kemas kini ini juga meningkatkan sinergi antara Oppo Watch dan Smartphones. Watch Oppo boleh mengetahui lokasi telefon bimbit jika anda lupa di mana dia terakhir meletakkannya. Watch Oppo juga boleh mengaktifkan pengatup kamera mudah alih dengan mudah.

Oppo Enco X adalah fon telinga wayarles premium pertama yang mempunyai reducer bunyi (pembatalan bunyi) jadi bunyi yang didengar lebih jelas. Fon telinga ini adalah hasil daripada kerjasama yang terkemuka dengan perintis audio Dynaudio.

Previous Post Next Post

Contact Form