Gun Free Fire New Fire dari Incubator S28: M4A1 Netherworld

 


Sebagai tambahan kepada reka bentuk dan tema yang sejuk, penambahan statistik kepada senjata adalah alasan untuk kehadiran kulit yang ditunggu-tunggu dalam permainan api bebas. Pada masa ini terdapat banyak senjata yang mempunyai kulit pistol, salah satunya adalah M4A1. AR Senjata yang mempunyai ciri-ciri untuk pertempuran dalam jarak sederhana ini akan menjadi kehadiran inkubator kulit Gun!

Dinamakan M4A1 - Netherworld, Inkubator Kulit Gun akan membawa sejumlah 4 senjata dengan warna dan statistik yang berbeza antara satu sama lain. Untuk dapat mendapatkan empat kulit senapang yang terdapat di M4A1 - Inkubator Netherworld ini, anda dikehendaki melakukan spin pada Luck Royale menggunakan Diamond.


Ia mengambil masa 60 berlian untuk melakukan sekali putaran, sementara ia adalah untuk mendapatkan 5 kali putaran semasa ia mengambil masa 240 berlian. Spin pada inkubator M4A1 - Netherworld juga boleh dilakukan menggunakan baucer inkubator.


Inkubator: Netherworld dan Evolution Stone diperoleh melalui putaran ini yang boleh digunakan untuk menukar pistol kulit M4A1 - Netherworld mengikut jumlah yang mereka ada.


M4A1 - Netherworld sendiri mempunyai 4 jenis kulit senapang, termasuk M4A1 - Venom Netherworld, M4A1 - Glacier Netherworld, M4A1 - Shadow Netherworld, dan M4A1 - Infernal Netherworld, mari lihat statistik dari setiap pistol kulit!


1. M4A1 - Venom Netherworld


M4A1 - Venom Netherworld adalah versi termurah Inkubator M4A1 - Netherworld. Pistol kulit hanya memerlukan 1 pelan tindakan: Netherworld dan 2 evolusi. Anda akan mendapat perubahan statistik berikut:


Julat (++)

Perisai Penembusan (+)

Kelajuan Reload (-)

2. m4a1 - glasier netherworld


Mempunyai warna biru kecil yang super, m4a1 - glasier netherworld anda boleh mendapatkan dengan bertukar 2 pelan tindakan: netherworld dan 4 batu evolusi anda akan mendapat kulit pistol dengan statistik ini:


Penembusan perisai (++)

Ketepatan (+)

Kelajuan pergerakan (-)

3. M4A1 - Shadow Netherworld


Sesuai untuk pencinta kerosakan tambahan, anda boleh memilih M4A1 - Shadow Netherworld. Untuk mendapatkan statistik yang ditawarkan, anda memerlukan 3 Rangka Tindakan: Netherworld dan 6 Evolution Stone:


Kerosakan (++)

Ketepatan (+)

Majalah (-)

4. M4A1 - Infernal Netherworld


Orange dengan Sparks, M4A1 - Infernal Netherworld adalah M4A1 - Netherworld Series kulit yang paling mahal. Ia mengambil masa 4 blueprints: Netherworld dan juga 8 batu evolusi untuk mendapatkan perubahan statistik berikut


Kadar api (++)

Kerosakan (+)

Kelajuan Reload (-)

Perlu diingat bahawa spin pada inkubator M4A1 - Netherworld akan muncul dalam masa yang terhad. Pastikan ia tidak hilang untuk mendapatkan kulit pistol yang terkandung dalam inkubator ini bermula hari ini, 10 Mac, 2021!

Previous Post Next Post

Contact Form