OPPO dan Dynaudio menghadirkan teknologi audio OPPO Enco X bertaraf dunia

 



OPPO terus menyajikan inovasi terbarunya dengan teknologi canggih dan berkebolehan. Bekerjasama dengan jenama audio Hi-Fi premium di dunia, Dynaudio, kali ini OPPO melancarkan inovasi fon telinga tanpa wayar premium OPPO Enco X dengan pengalaman audio terbaik.

Audio berkualiti penting dalam menjalani kehidupan yang berkualiti. Sejak era MP3 / MP4, OPPO telah mempelajari bidang akustik untuk membuktikan inovasi dalam tempoh Blu-ray DVD. Selama bertahun-tahun dan dari generasi ke generasi, OPPO sentiasa menjamin produk audio berkualiti tinggi.


OPPO dan Dynaudio sama-sama menghargai kualiti tinggi dalam reka bentuk dan teknologi. Bukan hanya mencerminkan pemahaman akustik yang mendalam, tetapi mereka juga mampu memberikan pengalaman audio yang hebat kepada pengguna. Kami percaya bahawa teknologi adalah alat muzik era baru dan Enco X adalah karya teknologi audio terbaik dari OPPO dan Dynaudio


Mengenai kolaborasi OPPO, Patrick mengatakan kedua-dua pasukan telah melakukan pelbagai eksplorasi untuk akhirnya menghasilkan OPPO Enco X dengan teknologi yang berkualiti. Pelbagai modifikasi dilakukan untuk membuat perincian audio yang canggih.


"Kedua-dua pasukan mula bekerjasama secara intensif pada tahun 2019 untuk mengembangkan OPPO Enco X. Kami telah meneroka 30 jenis bahan dan 152 komponen, dan melalui 120 modifikasi struktur sebelum akhirnya memutuskan struktur akustik terakhir yang unik untuk OPPO Enco X, yang gabungan pemacu membran yang unik untuk OPPO Enco X. seimbang dengan pemacu dinamik, yang dibuat dengan struktur sepaksi khas. Ini membolehkan penyampaian perincian audio yang kaya dan canggih.


Patrick menambah bahawa kecanggihan OPPO Enco X pastinya tidak dapat dipisahkan dari teknologi inovatif Dynaudio. Sebagai jenama audio Hi-Fi premium dari Denmark sejak 1977, Dynaudio sentiasa mengutamakan ketepatan dan teliti pembuatan dalam memberikan produk audio berkualiti premium.


Bersama OPPO, Dynaudio bekerjasama untuk mengubah 'pembesar suara besar' menjadi 'pembesar suara kecil' yang dapat dinikmati dengan segera di telinga setiap pengguna. Kerjasama ini juga merupakan langkah Dynaudio untuk memperluas skala pasar, termasuk menjangkau generasi pengguna yang lebih muda, serta memperkaya kehidupan melalui audio yang asli.


Mengenai reka bentuk dan susunan OPPO Enco X, OPPO mempercayakan pasukan pakar akustik Dynaudio, yang diketuai oleh Daniel Emonts dengan 30 tahun pengalaman profesional dalam industri audio. Gabungan penyelidikan akustik, kepakaran dan ratusan penentukuran semula selama bertahun-tahun telah menghasilkan audio Enco X yang terbaik.


Untuk maklumat lebih lanjut mengenai peranti OPPO Enco X, lihat di sini. "OPPO dan Dynaudio sama-sama percaya bahawa audio dapat meningkatkan kualiti hidup semua orang. Kepercayaan bersama inilah yang membantu kedua-dua pasukan mengatasi cabaran ribuan kilometer, laras bahasa dan perbezaan.kultur untuk mencipta produk yang dibanggakan oleh kedua-dua belah pihak dan semestinya memperluas peluang untuk berkolaborasi lagi pada masa akan datang.OPPO dengan bangga mempersembahkan OPPO Enco X untuk pencinta teknologi dan audio 

OPPO dan Dynaudio menghadirkan teknologi audio OPPO Enco X bertaraf dunia OPPO dan Dynaudio menghadirkan teknologi audio OPPO Enco X bertaraf dunia Reviewed by thecekodok on 4:22:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.