OPPO Reno5 Edisi Khas akan dijual dengan cara terhad melalui sistem jemputan

 


OPPO telah mengumumkan bahawa ia akan mengeluarkan edisi khas Reno5. Produk ini dikhabarkan akan dijual dalam jumlah yang sangat terhad. Unit OPPO Reno5 edisi khas akan dijual dengan sistem jemputan, sehingga hanya orang yang bernasib baik yang dapat memperolehnya.

Edisi khas Reno5 ini dalam jumlah yang sangat terbatas, mungkin di bawah ratusan unit. Nanti, peranti ini akan dijual melalui sistem jemputan. 


Sebelum Reno5, terdapat sejumlah produk edisi khas dalam jumlah terhad. Salah satunya ialah edisi khas OPPO F1 Plus FC Barcelona Edition. Produk ini hanya dihasilkan 10 ribu unit di seluruh dunia. 


Mekanisme ini dapat diterapkan pada edisi khas Reno5 kali ini, mengingat bahawa perangkat tersebut hanya akan dijual dengan undangan.


Untuk makluman, OPPO Reno5 adalah peranti terlaris dalam siri Reno, yang diperkenalkan pada awal 2021. OPPO Reno5 menjanjikan beberapa kelebihan ciri baru, terutama di sisi videografi.


Peranti OPPO Reno5 hadir dengan reka bentuk tipis dan warna yang dapat diubah, pengecasan yang sangat pantas, dan juga pelbagai fitur kamera yang dapat menampung keperluan pengguna, terutama orang muda.


Mengenai edisi khas OPPO Reno5, OPPO menjanjikan produk ini akan tampil berbeza dari versi biasa dan edisi khas Dual Box Limited Edition. Edisi khas Reno5 ini dikatakan sebagai alat 'koleksi', kerana reka bentuk khasnya, lengkap dengan pembungkusan edisi terhad yang direka secara unik.


OPPO Reno5 Edisi Khas akan dijual dengan cara terhad melalui sistem jemputan OPPO Reno5 Edisi Khas akan dijual dengan cara terhad melalui sistem jemputan Reviewed by thecekodok on 9:45:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.