PS Plus Mac 2021: Final Fantasy VII Remake hingga Knack 2 Percuma


 Ini adalah berita baik bagi anda pemilik konsol PS4 dan PS5 yang telah melanggan perkhidmatan PlayStation Plus (PS Plus).


Pada bulan Mac 2021, Sony akan berkongsi salah satu tajuk Square Enix yang paling popular tahun lalu, Final Fantasy VII Remake.

Tidak satu tahun sejak dilancarkan pada 10 April 2020, Final Fantasy VII Remake akan menjadi tajuk permainan yang mesti dituntut bagi anda yang telah melanggan PS Plus.


Sayangnya, bahagian pertama dari trilogi siri Final Fantasy VII Remake tidak dapat ditingkatkan ke versi PS5 dan memainkan DLC pertama permainan yang bertajuk FF7 Remake Intergrade.


Dengan cara ini, pemain harus membeli FF7 Remake dengan harga penuh untuk dapat memainkan permainan dengan grafik dan DLC yang lebih baik pada PS5.


Pemain permainan yang telah melanggan juga boleh memuat turun tiga permainan lain yang diedarkan bertepatan dengan PS Plus Mac 2021.


Selain dari Final Fantasy 7 Remake, Sony juga berkongsi tiga tajuk permainan lain untuk pengguna PS4 dan PS5.


Permainannya adalah Fairpoint, Knack 2, dan Maquette. Jadi, bilakah pemain boleh memuat turun lima permainan PS Plus ini pada bulan Mac 2021?


Anda berpeluang memuat turun permainan PS Plus March 2021 dari 2 Mac 2021 hingga 5 April 2021.


Sony dilaporkan sedang menyiapkan peranti PlayStation Virtual Reality (PSVR) generasi kedua di konsol PlayStation.


Empat tahun selepas pelepasan alat dengar di PS4, peranti generasi VR (PSVR 2) ini dikhabarkan akan tersedia untuk konsol PlayStation 5.


Merujuk kepada keluaran sebelumnya, syarikat telah meninjau pengalaman pengguna PlayStation VR dalam bermain pelbagai permainan.

Previous Post Next Post

Contact Form