Wow, Free World Fire Series 2021 Jumlah Hadiah sebanyak USD 2.000.000!

 


Garena hari ini mengumumkan bahawa kejohanan dunia yang akan datang, Free Fire World Series 2021 Singapura (FFWS 2021 SG) akan menawarkan sejumlah hadiah berjumlah USD 2.000.000 , angka terbesar dalam sejarah pertandingan Free Fire esports. FFWS 2021 SG akan berlangsung di Singapura pada Mei 2021, dan menandakan permulaan kembalinya ke kejohanan esport antarabangsa Free Fire, yang sebelumnya telah diadakan secara dalam talian.

Seluruh Dunia Akan Berkumpul di FFWS 2021 SG



World Series adalah kejohanan esports terbesar dan paling ikonik dari Free Fire. Sebagai contoh, kejohanan perdana, Siri Dunia Kebakaran Percuma 2019, ditonton oleh lebih daripada 2 juta penonton pada masa yang sama, yang kemudian menjadi rekod dunia untuk kejohanan esports bergerak pertama menurut Carta Esports.



FFWS 2021 SG akan menjadi tuan rumah pusingan Play-ins pada 22 Mei dan pusingan Akhir pada 29 Mei. Sebelumnya diumumkan bahawa ia akan diadakan pada 24 April (Play-Ins) dan 1 Mei (Final), tetapi ditunda kerana situasi pandemi global.


Sebanyak 22 pasukan dari 14 wilayah akan bertanding di Singapura untuk menjadi juara dunia Free Fire dan memenangi hadiah kumpulan USD 2.000.000, salah satu kumpulan hadiah terbesar dalam sejarah esports bergerak. Pusingan Play-Ins akan mengumpulkan 12 pasukan yang menduduki tempat pertama atau kedua dalam kejohanan peringkat daerah masing-masing.


Dua pasukan teratas kemudian akan bergabung dengan 10 pasukan terbaik di dunia yang sedang menunggu di pusingan Akhir. Seluruh pasukan akan bertanding dalam 6 pusingan, melintasi 3 peta, menjadi yang terakhir bertahan, dengan mata berdasarkan peringkat setiap pusingan dan jumlah pembunuhan.

FFWS 2021 SG adalah bukti komitmen Garena yang berterusan untuk menyediakan kandungan esports yang menarik dan kompetitif untuk masyarakat global. Segala yang kami lakukan sambil tetap mengutamakan keselamatan semua anggota yang terlibat. Garena memastikan bahawa semua aktiviti sesuai dengan protokol kesihatan awam dan polisi perjalanan yang berlaku.


Untuk mencapai tujuan ini, Garena menganjurkan FFWS 2021 SG dengan sokongan Lembaga Pelancongan Singapura (STB) dan bekerjasama rapat dengan pakar dan organisasi industri seperti Singapore Cybersports and Online Gaming Association (SCOGA).


Justin Lye, Pengurus Global Esports Garena berkata, "Kami tahu bahawa World Series sangat dinantikan oleh pemain dan peminat, jadi kami bekerjasama dengan pihak berkuasa yang relevan untuk memastikan kami dapat terus membentangkan kejohanan Free Fire terbaik. Keselamatan telah dan akan terus menjadi keutamaan terbesar. kami semasa menjalankan acara. "


Jean Ng, Pengarah Eksekutif Objektif, Hiburan, dan Pembangunan Konsep Pelancongan untuk Lembaga Pelancongan Singapura mengatakan, "Kami bangga menyokong Garena dalam mengadakan FFWS 2021 SG, salah satu kejohanan esports terkemuka di dunia. Kembalinya acara ini membuktikan reputasi Singapura yang semakin meningkat sebagai destinasi sukan. dan kemampuan kami untuk mengadakan acara dengan selamat. Kami berharap dapat mengalu-alukan semua pasukan yang layak ke Singapura, dan bekerjasama rapat dengan pihak penganjur ke arah acara yang selamat dan berjaya. "


Nicholas Khoo, pengasas bersama SCOGA menambah, "Kami gembira Garena memilih Singapura untuk kejohanan Free Fire World Series yang ikonik. Acara ini adalah salah satu yang terbesar di dunia dan akan menjadi pendorong utama cita-cita Singapura dalam bidang esports. Adalah acara penting dan kami berharap dapat menjadi tuan rumah semua hadirin dengan selamat di Singapura kerana mereka bersaing untuk mencapai kebanggaan dan kejayaan. "

Wow, Free World Fire Series 2021 Jumlah Hadiah sebanyak USD 2.000.000! Wow, Free World Fire Series 2021 Jumlah Hadiah sebanyak USD 2.000.000! Reviewed by thecekodok on 4:23:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.