Ahli politik ini ditangkap dalam keadaan telanjang semasa perjumpaan Zoom

 


Pelbagai peristiwa unik tidak sesuai berlaku semasa perjumpaan atau perjumpaan dalam talian dengan perkhidmatan Zoom. Seperti ahli politik ini yang harus menanggung rasa malu kerana telanjang sepenuhnya ketika mengadakan perjumpaan dengan rakan sekerja.

"Ini adalah kesalahan yang tidak diingini. Video saya tiba-tiba berkedip ketika saya menukar pakaian kerja saya selepas bersukan," kata ahli politik, William Amos, yang mewakili sebuah daerah di Quebec, Kanada.


Ketika pertemuan itu sudah berlangsung, Amos malah telanjang, membuat rakan-rakannya terkejut. Tangkapan skrin penampilannya di Zoom banyak diedarkan di media sosial. Amos mengatakan bahawa dia malu dengan kejadian itu dan dia berjanji tidak akan mengulangi kesalahan serupa di masa depan.


"Saya dengan tulus meminta maaf kepada rakan-rakan saya di Dewan Rakyat atas gangguan tidak sengaja ini," katanya.


William Amos William Amos. Foto: dokumen Facebook


Rakan-rakannya juga memberikan pelbagai komen. Claude DeBellefeuille, salah seorang ahli politik wanita, menyatakan bahawa penting bagi ahli politik untuk selalu ingat untuk memakai pakaian yang sesuai.


"Kami telah melihat anggota Parlimen dalam keadaan fizikal yang baik, tetapi saya rasa mereka harus diingatkan agar lebih berhati-hati di depan kamera," katanya.


Mengenai penyebaran foto dari Zoom mungkin perkara yang panjang. Sebabnya, ada yang meminta siapa yang pertama menyebarkannya untuk disiasat dan tindakan undang-undang dapat diambil terhadapnya.


"Merakam gambar seseorang yang menukar pakaian dan berbogel dan berkongsi tanpa persetujuan mereka boleh menjadi jenayah," kata Pablo Rodriguez, anggota parlimen.

Previous Post Next Post

Contact Form