Garena Akan Melancarkan Permainan Survival Shooter Dunia Terbuka


 Garena akan melancarkan Undawn, permainan penembak bertahan hidup terbuka yang mengandungi pertempuran dunia terbuka yang sengit dan pengalaman permainan AAA. Diumumkan secara rasmi di Garena World 2021 (acara permainan dan esport terbesar di Asia Tenggara), permainan ini akan tersedia di iOS, Android dan PC untuk semua pemain di Asia Tenggara dan seterusnya.

Undawn akan membawa pemain ke dunia pasca-apokaliptik yang dikuasai oleh zombi dan menggabungkan permainan Player vs Player (PvP) dan Player vs Environment (PvE). Pemain mesti mengelakkan ancaman zombi dan manusia lain ketika mereka berjuang untuk bertahan di dunia yang penuh dengan bahaya. Dibangunkan menggunakan Unreal Engine 4, Undawn akan menghadirkan dunia terbuka yang sangat luas dengan permainan berbilang pemain dan grafik yang luar biasa.


Dibangunkan oleh Tencent Games LightSpeed ​​dan Quantum Studios, Garena akan menerbitkan Undawn di pelbagai wilayah termasuk Indonesia, Malaysia, Filipina, Singapura, Thailand dan lain-lain pada peranti iOS, Android dan PC tahun ini.



Undawn menawarkan pelbagai gaya permainan:


1. Bebas meneroka dunia terbuka yang luas dan pelbagai. Jaga keadaan fizikal anda untuk menghadapi cuaca dinamik dan kitaran siang dan malam.


2. Berjuang untuk bertahan - bersendirian atau berpasukan - menggunakan pelbagai pilihan senjata dan gaya pertempuran.


3. Memburu dan membuat pelbagai sumber dan barang dalam permainan, termasuk bahan binaan, yang boleh digunakan untuk membina pangkalan anda sendiri.


Hai Wang, Pengarah Kanan, Pembangunan Perniagaan, di Garena, berkata, "Pemain permainan di rantau ini sangat menghargai permainan penembak dan permainan dunia terbuka. Ditambah dengan sifatnya yang sangat bijak dan ingin tahu, kami dengan senang hati mempersembahkan kepada anda. Undawn - permainan yang dibuat khas untuk citarasa mereka. "


Sementara itu, Rick Li, Penerbit Eksekutif, Lightspeed & Quantum Studios, Tencent Games, mengatakan, "Garena adalah rakan kongsi yang tepat untuk menerbitkan Undawn di wilayah ini. Kami yakin bahawa pemahaman mereka yang tidak dapat ditandingi mengenai komuniti permainan tempatan dan tajuk popular yang melanda pencapaian. akan memberikan apa yang mereka gemari kepada pemain di rantau ini. "


Berjudul Be The Raven Pertama (Raven adalah nama untuk pemain permainan Undawn), permainan ini kini dalam fasa ujian pra-alfa. Daftar untuk menjadi penguji pra-alfa di sini: ud.garena.co.id


Undawn membina pencapaian Garena dalam menyediakan pemain di rantau ini dengan pelbagai gelaran permainan yang sesuai dengan citarasa dan pilihan tempatan mereka. Ini disokong oleh wawasan dan pemahaman Garena yang kuat mengenai pemain di rantau ini. Garena melancarkan Call of Duty®: Mobile, pada edisi sebelumnya Garena World pada tahun 2019, yang membawa permainan ikonik dalam pengalaman baru untuk pengguna mudah alih di rantau ini.


Lihat treler Undawn di sini: Garena Undawn Trailer. Ikuti laman Facebook rasmi Undawn untuk menerima berita dan kemas kini terkini.

Previous Post Next Post

Contact Form