Cara Mudah Membuat Akaun Among Us


 Untuk keselamatan, pemain perlu membuat akaun Among Us sekiranya mereka ingin memainkannya. Sistem ini diciptakan sebagai cara untuk memerangi insiden peretasan yang biasa berlaku untuk permainan yang semakin popular.

Setelah banyak kemas kini berlaku, banyak pemain lama berpusu-pusu untuk bermain di Among Us lagi. Namun, sebilangan pemain mungkin sedikit keliru ketika membuka permainan ini dan ternyata mereka memerlukan akaun untuk bermain di Among Us.


Nasib baik untuk pemain, proses pembuatan akaun Among Us tidak memerlukan banyak masa, hanya memerlukan kurang dari 30 saat. Ini membolehkan pemain bergabung dengan rakan mereka dengan cepat ke dalam permainan.



Membuat akaun Among Us sangat mudah dilakukan, pemain cukup memilih butang 'akaun' di sudut kiri atas skrin menu utama dengan ikon salah satu watak berwarna merah. Butang ini akan mengalihkan pemain ke maklumat akaun mereka, dan mereka hanya perlu menyesuaikan data peribadi mereka untuk membuatnya. Sekiranya pemain tidak mempunyai akaun, mereka dapat membuatnya dengan menekan butang 'Enter' yang muncul di sudut kiri bawah.


Selepas itu, pemain akan ditanya sama ada mereka ingin membuat akaun. Dengan menerimanya, pemain secara automatik akan membuat akaun yang dibuat tanpa memerlukan e-mel atau kata laluan tambahan. Di Among Us akaun yang telah dibuat akan dikaitkan dengan platform yang sedang digunakan oleh pemain dan tidak dapat digunakan pada peranti lain.


Semasa membuat akaun Among Us, ada kata-kata tertentu yang tidak dapat digunakan jika dianggap tidak sesuai. Nama pengguna juga tidak unik, yang bermaksud bahawa banyak pemain boleh mempunyai nama yang sama di Among Us. Nama yang dipilih juga dapat diubah setiap saat dari menu akaun ketika pemain berada di luar permainan dan lobi.


Sistem baru ini kemungkinan besar diciptakan sebagai cara untuk melawan peretasan yang biasa berlaku untuk permainan yang semakin popular. Ini juga mungkin dapat membantu menjaga permainan lebih selamat bagi banyak pemain baru dan lama ketika memilih mod permainan awam dan swasta.


Kehadiran Among Us semasa wabak telah menjadi pilihan pemain untuk bermain permainan bersama rakan-rakan dalam talian. Memandangkan permainan ini telah membuat banyak kemas kini dengan kandungan menarik yang dapat memberikan keseronokan semasa bermain.

Previous Post Next Post

Contact Form