Genshin Impact Akan Dikeluarkan Tidak Lama Lagi di PS5, Visual Lebih Gempak!

 


Pembangun dan penerbit miHoYo telah mengesahkan bahawa RPG Genshin Impact dunia terbuka akan tersedia di PS5. Permainan ini mula dilancarkan untuk PS4 pada bulan September dan kini boleh dimainkan di PS5.

Memetik Collider, tetapi ada sesuatu yang berbeza, anda, terutama PS5. Versi generasi baru akan menampilkan visual permainan dan prestasi yang lebih baik.


Genshin Impact adalah permainan dunia terbuka yang membolehkan pemain mengambil peranan watak yang dikenali sebagai 'Traveller'. Perjalanannya sepanjang kisah ini berkisar mengenai nasib saudara mereka yang hilang ketika mereka meneroka dunia Teyvat.



"Pada masa ini, para pemain dapat menjelajahi Mondstadt dan Liyue Harbour, dua dari tujuh kota besar Teyvat, masing-masing dengan budaya, cerita dan pemandangan sekitarnya yang unik, dan menawarkan pelbagai makhluk, raksasa, rahsia dan harta karun untuk ditemui oleh pemain. Kota, cerita, watak, dan acara musiman lainnya akan dirilis saat permainan berlangsung, "seperti yang dinyatakan dalam rilis.


Menurut miHoYo, PlayStation 5 adalah platform yang sesuai untuk meningkatkan dunia terbuka luas yang terdapat dalam Genshin Impact. PS5 membolehkan pasukan memasukkan lebih banyak idea dan idea ke dalam permainan.


"Itulah sebabnya kami telah berusaha untuk membawa versi permainan PlayStation 5 yang asli kepada pemain kami secepat mungkin," jelas Presiden miHoYo Forrest Liu dalam satu kenyataan.


Kemas kini terbaru permainan, Versi 1.3, dikeluarkan pada awal 2021 dan memuatkan acara-acara bermusim di sekitar 'Tahun Baru Teyvat untuk Pelancong' untuk merayakan salah satu tradisi tertua Liyue - Latern Rite.


Sehingga laporan ini, Genshin Impact untuk PS5 belum menetapkan tarikh pelancaran, tetapi nampaknya ia akan segera hadir. Pada masa ini, permainan ini juga dapat dimainkan secara percuma di PC, PS4, Android, dan iOS.

Genshin Impact Akan Dikeluarkan Tidak Lama Lagi di PS5, Visual Lebih Gempak! Genshin Impact Akan Dikeluarkan Tidak Lama Lagi di PS5, Visual Lebih Gempak! Reviewed by thecekodok on 2:20:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.