Maklumat yang Bocor di Peta Baru Kesan Genshin, Dinamakan Inazuma

 


Orang dalam Gensin Impact membocorkan peta baru dari permainan miHoYo, yang disebut Inazuma. Dilaporkan beberapa seni bina diilhamkan oleh negara Jepun.

Melalui catatan di Twitter, orang dalam di Genshin Impact dengan akaun @lumie_lumie, mendedahkan reka bentuk 3D dari kawasan baru yang didakwa dipanggil Inazuma. Sekiranya maklumat yang dibocorkan itu benar, ini mengesahkan khabar angin sebelumnya bahawa Inazuma akan menjadi gugusan pulau-pulau di luar pantai Teyvat.


"Kemungkinan besar reka bentuknya akan berubah pada rilis akhir nanti, ini adalah reka bentuk awal peta Inazuma, masih sangat kecil," tulis Lumie.


Inazuma adalah wilayah baru di Genshin Impact yang diilhamkan oleh Jepun. Peta baru kemudiannya akan mempamerkan bukan sahaja geografi yang serupa, tetapi juga seni bina yang dicampur dengan unsur elektro.




Lumie mengeluarkan satu siri gambar dari peta baru yang akan datang ini, dan yang pertama menunjukkan topografi Inazuma yang kasar. Seperti pulau-pulau asli yang membentuk Jepang, Inazuma akan memiliki bentuk sabit di sisi paling timur pulau-pulau.


Mirip dengan seni bina Liyue yang kelihatan Cina, Inazuma akan mempunyai bangunan berinspirasi Jepun, bercampur dengan elemen elektro. Apabila anda melihat kemas kini Genshin Impact 1.5, banyak bandar mempunyai motif ungu dari elemen elektro.


Selanjutnya, model 3D juga menunjukkan beberapa kawasan pergunungan yang terletak di dalam kota, dan kawasan pulau kecil yang serupa dengan Hutan Huaguang Baru di Liyue. Model yang dibocorkan oleh Lumie juga menunjukkan tekstur air yang membentuk air terjun di sekitar Inazuma.


Mengenai sama ada kebocoran itu benar atau tidak, bagaimanapun, model 3D di dalamnya sesuai dengan konsep yang sebelumnya dikeluarkan oleh miHoYo melalui kemas kini 1.5. Untuk maklumat terkini dari Genshin Impact itu sendiri, permainan ini pada masa akan datang boleh dimainkan oleh pengguna PlayStation 5 pada 28 April.


Buat masa ini, peminat boleh memainkannya di telefon bimbit, PC dan PlayStation 4. Sementara itu, versi Nintendo Switch Genshin Impact dilaporkan sedang dalam pengembangan.

Previous Post Next Post

Contact Form