Penampakan UFO di piramid harus disiasat


Pejabat Pertahanan AS atau Pentagon mengesahkan bahawa video yang menunjukkan objek terbang yang tidak dikenali atau UFO berbentuk piramid adalah asli. Senator AS juga meminta objek tersebut diteliti secara serius mengenai asalnya.


Seperti yang dilaporkan, foto dan video penampakan objek terbang yang tidak dikenali itu dibocorkan oleh pembuat filem dokumentari Jeremy Corbell dan George Knapp. Salah satunya menunjukkan video kamera penglihatan malam yang merakam objek, yang dirakam oleh kru USS Russell.




Ketika disahkan, Pentagon menyatakan bahawa foto dan video itu bukan tipuan dan sebenarnya ditangkap oleh anggota Tentera Laut AS. Tetapi mereka tidak menyebutnya UFO, melainkan fenomena udara (UAP) yang tidak dikenali.




"Saya dapat mengesahkan bahawa foto dan video tersebut diambil oleh anggota Angkatan Laut. Pasukan petugas UAP telah memasukkan insiden itu dalam penyelidikan mereka," kata Susan Gough, juru bicara Pentagon, seperti yang dikutip oleh Global News.




Tetapi mereka enggan menjelaskan lebih lanjut dan tidak mengatakan objek apa itu. Senator dari Parti Republik yang juga menjabat sebagai presiden, Marco Rubio, meminta untuk memberi amaran serius terhadap fenomena UFO. Lebih-lebih lagi, ini bukan kali pertama perkara ini berlaku.




Kami mempunyai laporan yang konsisten mengenai objek terbang di pangkalan tentera dan kawasan latihan tentera. Mereka bukan dari kerajaan AS. Oleh itu, setiap kali saya melihat sesuatu terbang di pemasangan kami dan bukan milik kami, kami perlu mengetahui siapa mereka. Kami perlu tahu mengapa. mereka ada di sana, "kata Rubio.




Orang lain ingin membuat spekulasi tentang sesuatu yang lebih menarik. Saya tidak tahu, kita tidak tahu apa itu. Pada dasarnya ada sesuatu yang terbang di atas pangkalan tentera kita atau di langit Amerika dan kita tidak tahu di mana ia akan datang. Kita harus memilikinya. Jawab. Kita mesti berusaha mendapatkan jawapannya, 

Previous Post Next Post

Contact Form