Sebab murah, beli iPhone dan dapatkan meja raksasa

 


Semasa anda melihat-lihat item sasaran yang disajikan dengan harga rendah, beli auto! Tetapi jangan lupa membaca keterangannya terlebih dahulu, nanti jadi seperti pengalaman pemuda ini.

Remaja Thailand ini, seperti kebanyakan orang, memerhatikan iPhone dengan harga rendah - siapa yang tidak berminat dengan iPhone murah? Secara kebetulan, ketika melayari salah satu laman web e-dagang besar, dia menjumpai produk harga murah yang merupakan model iPhone idealnya. Tanpa berfikir panjang, dia segera membelinya.


Tetapi bukannya telefon bimbit iPhone, dia mendapat item yang tidak dijangka. Meja kopi yang besar dengan bentuk telefon bimbit iPhone. Bukan iPhone dengan dimensi 6,7 inci yang tiba tetapi kotak yang tingginya 6 kaki.


Remaja Thailand ini, seperti kebanyakan orang, memerhatikan iPhone dengan harga rendah - siapa yang tidak berminat dengan iPhone murah? Secara kebetulan, ketika melayari salah satu laman web e-dagang besar, dia menjumpai produk harga murah yang merupakan model iPhone idealnya. Dia tidak dapat berhenti berfikir, dia segera membelinya. Remaja dari Thailand ini sama dengan kebanyakan orang, mengintai iPhone dengan harga yang rendah - bagaimanapun, siapa yang tidak berminat dengan iPhone murah? Secara kebetulan, ketika melayari salah satu laman web e-dagang besar, dia menjumpai produk harga murah yang merupakan model iPhone idealnya. Tidak dapat berhenti berfikir, dia segera membelinya. 

Anak muda ini segera berkongsi foto meja iPhone yang dia dapat dari membeli-belah dalam talian. Sudah tentu, muat naik berpuncak pada kenyataan cerita.


Akhlak kisah ini? Jangan mudah percaya dengan potongan harga yang terlalu murah untuk produk yang harganya pasti mahal. Akhirnya, jangan lupa untuk menyemak keterangan sebelum melihat item tersebut. 

Adakah ada yang mengalami kisah serupa?

Sebab murah, beli iPhone dan dapatkan meja raksasa Sebab murah, beli iPhone dan dapatkan meja raksasa Reviewed by thecekodok on 10:10:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.