Bill Gates Tenang Bersama Anaknya


Dikabarkan bahawa anak-anak Bill Gates membela isteri mereka, Melinda, dan ikut berpisah dengan Melinda di sebuah pulau mewah. Namun, ini ditunjukkan bahawa anak-anak Bill Gates ingin menolak berita itu dan hubungan mereka dengan ayah mereka baik-baik saja.

Melinda dan anak-anaknya dikatakan berada di pulau Calivigny dengan harga sewa sebanyak USD 132 ribu setiap malam. Bill Gates tidak ikut serta kerana menurut sumber, perceraian itu menjadikan keadaan tidak selesa di antara mereka.


"Kami diberitahu bahawa semua orang dalam keluarga berada di pihak Melinda. Dengan kata lain, mereka sangat marah dengan Bill dan itulah sebabnya dia tidak diundang untuk datang," kata TMZ.


Mengenai Bill Gates, menurut sumber, dia telah berada di Vintage Club di Indian Wells selama kira-kira tiga bulan, salah satu tempat paling eksklusif komuniti golf dan terdiri dari golongan kaya raya.


Sudah tentu, Jennifer Gates anak perempuan sulung ada di sana bersama ayahnya. Selain laporan media bahawa Jennifer menemani Gates, di Instagram dia juga telah menyiarkan foto dirinya bersama ayahnya.


"Tidak ada yang lebih baik daripada waktu yang berkualiti dengan ahli keluarga," tulis Jennifer bersama Bill Gates dan mereka berdua tersenyum lebar.


Pada masa yang sama, Phoebe termuda juga menyiarkan foto Bill Gates di Stories. Mungkin saja, anak-anak menemani Melinda terlebih dahulu dan kemudian berganding bahu dengan Bill Gates.


Sebaliknya, kepada rakan-rakannya di kelab golf, pengasas Microsoft dikatakan membuat kenyataan yang mengejutkan.  Bill Gates menjelaskan kepada rakan-rakannya bahawa pada masa ini, hubungannya dengan Melinda telah lama terkesan tanpa cinta. Sudah tentu mereka saling mencintai sebelum ini, tetapi akhir-akhir ini nampaknya mereka sudah tiada.


"Bill Gates telah berbicara dengan teman-teman dekatnya di golf. Dia mengatakan kepada mereka beberapa waktu yang lalu bahawa perkahwinannya tanpa cinta, bahawa perkahwinan itu sudah berakhir dan mereka hidup secara terpisah," kata seorang sumber.

Previous Post Next Post

Contact Form