Vivo V21 5G akan segera berkunjung ke pasaran, inilah tarikannya


 Setelah melancarkan X60 Pro, Vivo akan membawa telefon bimbit barunya (HP) ke pasaran semula. Peranti itu adalah Vivo V21 5G dan inilah tarikan yang ada.

Dalam Vivo V21 5G, kami siap menghadirkan teknologi dan inovasi terkini kepada pengguna di dunia. Tentu saja, ini merupakan bentuk komitmen kami untuk terus memenuhi kebutuhan mereka yang ingin tampil sempurna ketika merekam dan berbagi setiap yang berharga sekejap tanpa had.


Dalam video penggoda yang beredar, Vivo V21 5G menunjukkan serangkaian inovasi kamera yang menurutnya adalah yang pertama di dunia. Ciri ini ialah Dual OIS Night Camera.


Vivo memasangkan OIS pada kamera depan 44MP dan kamera utama 64MP di bahagian belakang. Dengan kehadiran OIS ini, kamera Vivo V21 5G dijanjikan untuk menyokong foto dan video yang stabil, selain itu ia dapat menghasilkan kandungan terang walaupun diambil dalam keadaan cahaya rendah.


Vivo V21 5G akan dilengkapi dengan ciri Video Dual-View yang dapat memaparkan kamera depan dan kamera belakang secara serentak.


Mengenai penampilannya, Vivo V21 5G membawa Ultra Slim Matte Glass Design yang menjadikannya telefon bimbit 5G paling nipis di dunia. Bukan itu sahaja, peranti ini menawarkan memori berkapasiti 8GB + 3GB Extended RAM untuk meningkatkan prestasinya.


Tunggu kejutan seterusnya yang akan kami sampaikan melalui Vivo V21 5G dan temukan setiap inovasi dan ciri baru yang dipersembahkan oleh Vivo untuk menjadikan anda lebih bersinar dan menjadi sumber inspirasi bagi orang lain.

Previous Post Next Post

Contact Form