Lihatlah kandungan beg mahal Cha Eun Woo, ada ubat-ubatan herba yang selalu dibawa

 


Melalui video Vogue Korea terbaru, Cha Eun Woo menunjukkan sedikit kehidupan peribadinya dengan memamerkan kandungan begnya. Dalam beg Burberry Olympia, Eun Woo menyimpan barang-barang peribadi yang dianggap penting sehingga dia selalu membawanya ke mana sahaja dia pergi. Dalam video tersebut, Eun Woo mengaku bahawa ini adalah kali pertama dia menunjukkan kandungan beg kepada peminat.

Item pertama yang ditunjukkan oleh Eun Woo adalah kotak pensel kulit yang dia dapat dari kipas. Terdapat beberapa pen dan penanda yang biasanya digunakan oleh Eun Woo untuk membaca buku atau skrip dalam kotak pensel.


Kemudian, Eun Woo menunjukkan minyak wangi yang selalu dia bawa. Minyak wangi itu adalah minyak wangi Tom Ford Soleil Blanc. "Saya suka bau buah segar," kata Eun Woo, yang dipetik dari Wolipop.


Item seterusnya yang ditunjukkan oleh Eunwoo adalah pengecas mudah alih dan saluran udara. Tidak ketinggalan, Eun Woo menunjukkan barang kegemarannya, iaitu jam tangan Cartier. Eun Woo mengatakan bahawa jam tangan yang dibelinya dua tahun lalu adalah hadiah untuk dirinya sendiri dan dia mungkin akan menyerahkannya kepada anaknya pada masa akan datang.


Apa yang uniknya ialah Eun Woo selalu membawa ubat herba Gongjindan ke dalam begnya. Eun Woo mengambil ubat itu ketika dia merasa letih. "Ada pil vitamin Gongjindan dan Orthomol. Saya selalu membawa kedua-duanya, "katanya.


Kemudian, ada dompet kad Burberry, di mana Eun Woo menyimpan beberapa kad dan wang tunai. Pelakon drama True Beauty ini juga menunjukkan kad SIM dengan gambar dirinya ketika berusia 18 tahun. Beberapa barang kemas seperti tali topeng dengan penyangkut Batman dan cermin mata selalu dibawa untuk menyokong penampilan. Terdapat juga krim Pure Paw Paw untuk Eun Woo digunakan ketika bibir atau kulitnya terasa kering.


Akhirnya, Eun Woo menunjukkan sebuah buku berjudul Getting Old Freaking Exciting dan skrip untuk filem "Decibel". Walaupun beg Eun Woo mempunyai reka bentuk yang tipis, ternyata Eun Woo memiliki cukup barang di dalamnya, mulai dari ubat-ubatan herba, aksesori, hingga buku.

Previous Post Next Post

Contact Form