Margot Robbie Beristirahat dari Media Sosial

 


Margot Robbie nampaknya berehat dari media sosial. Minggu lalu, melalui akaun Instagram peribadinya, Margot mengumumkan perkara ini. Pelakon yang memerankan Harley Quinn terakhir memuat naik foto ketika dia sedang meraikan pembebasan Promising Young Woman, filem pemenang Oscar yang dihasilkan oleh syarikatnya, LuckyChap Entertainment.

Pada posting Margot menulis, "Melompat keluar dari media sosial buat masa ini - lihat @luckychapentertaintment jika anda berminat dengan apa yang sedang kami kerjakan, jika tidak berjumpa dengan anda sekarang!"


Malangnya Margot tidak mendedahkan alasan di sebalik keputusan ini. Margot tidak seperti kebanyakan selebriti, sejak awal dia tidak terlalu kerap mengemas kini kehidupannya di media sosial.


Sebelum memuat naiknya, Margot terakhir memuat naik foto pada awal Mei untuk mengucapkan tahniah kepada Virginie Viard, seorang pereka fesyen Perancis atas kejayaan Pameran Fesyen Chanel di Carrières de Lumières.


Margot ternyata telah mengambil cuti dari Instagramnya sebelum dia mengumumkannya secara rasmi. Tidak jarang Margot keluar dari media sosial selama beberapa minggu.


Walaupun begitu, itu tidak bermaksud bahawa Margot tidak mahir dalam seni media sosial. Salah satu buktinya adalah catatan Margot di bawah.



Bercakap mengenai media sosial lain, Margot bahkan mengakui telah membuat akaun Twitter palsu sebagai sebahagian daripada penyelidikan untuk menyokong peranannya sebagai Kayla Pospisil dalam filem Bombshell (2019). Untuk Variety, pelakon Australia menjelaskan bahawa akaun itu membantunya melihat bagaimana "wanita milenial muda yang konservatif" berfungsi.


Margot menjelaskan bagaimana penyelidikan sangat penting bagi perannya, "Tetapi proses saya adalah melakukan banyak penyelidikan, menimbang setiap pilihan, mengetahui setiap situasi, senario, pemikiran, dan motivasi di dalam dan luar sehingga saya dapat melangkah ke lokasi dan kemudian membiarkan semuanya pergi. "


Dilihat dari isi muat naik dan penjelasan yang diberikannya, Margot nampaknya cenderung menggunakan media sosial untuk tujuan kerja. Margot jarang berkongsi detik-detik kehidupan peribadinya di media sosial.



Pada tahun 2016 Margot Robbie berkahwin dengan penerbit Thomas Ackerley tanpa pernah mengumumkan pertunangan mereka secara terbuka. Margot kemudian membalas desas-desus perkahwinan itu dengan memamerkan cincin berbentuk pir.


Bercakap mengenai role model ini, dalam wawancara dengan The Sidney Moring Herald, Margot memuji pelakon Cate Blanchett kerana berjaya dalam kerjaya sambil menjaga kehidupan peribadinya dari mata orang ramai.

Previous Post Next Post

Contact Form