Sementara Menunggu Seashore Village Chachacha, Tonton 5 Drama yang Dibintangi oleh Shin Min Ah

 


Setelah beberapa tahun tidak membintangi drama bersiri, akhirnya Shin Min Ah kembali, Ladies. Kekasih Kim Woo Bin akan berdampingan dengan Kim Seon Ho yang semakin terkenal sejak bermain Han Ji Pyeong di Start Up.



Beberapa ketika yang lalu mereka menghadiri tayangan perdana untuk membaca skrip untuk drama Seashore Village Chachacha. Sementara menunggu drama ini disiarkan di tvN, mari kita saksikan cadangan untuk drama Korea yang dibintangi oleh Shin Min Ah terlebih dahulu.


1. My Girlfriend is a Gumiho (2010)


Memainkan peranan sebagai Gumiho yang ceria, drama ini menjadi sangat menarik apabila Shin Min Ah berdampingan dengan Cha Dae Woong (Lee Seung Gi). Mereka bertemu secara tidak sengaja ketika Cha Dae Woong melarikan diri ke sebuah kuil kerana keluarganya tidak menyokongnya sebagai pelakon.


Selepas pertemuan yang tidak dijangka, Gumiho terus mengikuti Cha Dae Woong untuk tinggal bersama. Cerita ini dikemas dalam drama lucu dan menarik, tidak jarang penonton menitiskan air mata kerana perkara-perkara emosi.


2. Arang and the Magistrate (2012)


Ini adalah debut Shin Min Ah dalam drama bersejarah. Kisah ini adalah penyesuaian legenda mengenai kisah hantu pada zaman dahulu. Terletak di era Joseon, Arang (Shin Min Ah) adalah hantu yang ingin mengungkap kejadian aneh kematiannya.


Mengambil peranan sebagai hakim baru, Lee Eun Oh (Lee Jun Ki) bersimpati dengan Arang dan akan membantunya mencari pembunuh dan membalas kematiannya.


3. Oh My Venus (2015)


Dibintangi oleh Shin Min Ah dan So Ji Sub, siri ini semakin meningkat pada waktunya. Dikemas dalam siri genre romantis, drama, dan komedi, jalan ceritanya sangat menghiburkan penonton.


Kang Joo Eun (Shin Min Ah) adalah wanita cantik semasa remaja. Malangnya, setelah lulus dan sekarang menjadi peguam, berat badannya meningkat. Dia diberitahu oleh doktor bahawa mengalami masalah kesihatan, hidupnya bertambah buruk kerana ditipu oleh teman wanitanya.


Pertemuannya dengan Kim Young Ho (So Ji Sub) akan mengubah bentuk badannya dan juga kisah cintanya.


4. Tomorrow with You (2017)


Drama genre romantis fantasi ini mengisahkan kisah Yoo So Joon (Le Je Hoon) yang dapat melancong melalui kereta bawah tanah. Untuk mengelakkan nasib buruk, Yoo So Joon disuruh berkahwin dengan Song Ma Rin (Shin Min Ah).


Perbahasan sering berlaku kerana tempoh perkenalan yang singkat. Bukan hanya dapat melakukan perjalanan masa, So Joon juga dapat mengubah nasib masa depannya. Ini terlalu sering dia lakukan, tetapi ada masalah yang tidak dijangka berlaku.


5. Chief to Staff (2019)


Selain drama doktor, latar belakang masalah yang berkaitan dengan ahli politik sering muncul pada tahun 2019. Chief to Staff adalah drama mengenai dunia politik, mengenai persaingan untuk kenaikan pangkat. Kang Sun Young (Shin Min Ah) memainkan perempuan simpanan anggota badan perundangan.


Kang Sun Young mempunyai karier sebagai penceramah di pesta saingan kekasihnya, dan juga peguam bela.


Shin Min Ah telah memainkan sejumlah drama dalam pelbagai genre. Adakah anda pernah menonton drama, Ladies?

Previous Post Next Post

Contact Form