Phoenix Force Menang World Fire Fire Series 2021 Singapura

 


Kemuncak acara Free Fire World Series 2021 Singapura telah selesai. Acara terbesar dari Garena Free Fire mengundang semangat yang sangat tinggi dari Survivors di rumah.

Bagaimana tidak, terdapat lebih daripada 5 juta Penyelamat di dunia yang menjadi penonton di Final malam tadi.


FFWS 2021 Finals Singapura mempunyai sejumlah peserta sehingga 12 pasukan di mana terdapat 9 pasukan yang memegang kedudukan teratas kelayakan setiap negara. Kemudian diikuti oleh 3 pasukan yang memegang kedudukan tertinggi dalam pusingan Play-ins.



Perlawanan itu sengit. Terutama ketika di zon akhir, terdapat banyak kebakaran yang berlaku. Namun, jelas bahawa dominasi penuh Phoenix Force, pasukan Thailand yang berjaya memenangi sejumlah 4 Booyah di Final malam ini.



Secara terperinci, berikut adalah senarai lengkap pasukan yang berjaya mendapatkan Booyah di Final FFWS 2021 Singapura:


Pusingan 1: Phoenix Force

Pusingan 2: Phoenix Force

Pusingan 3: Phoenix Force

Pusingan 4: HQ Esports

Pusingan 5: HQ Esports

Pusingan 6: Phoenix Force

Kejayaan Phoenix Force dalam mengumpulkan titik bunuh dan memasuki zon akhir memberi kejutan sepenuhnya di Final. Konsistensi mereka menghasilkan buah yang manis, iaitu takhta Free Fire World Series 2021 Singapura.


Garena tidak lepas dari ucapan terima kasih yang diberikan oleh semangat dan semangat semua mangsa yang selamat dalam acara FFWS 2021 Singapura yang berprestij itu.


"Nantikan kejohanan keren lain dari Garena Free Fire Indonesia," kata Garena Fee Fire Indonesia.


Untuk maklumat mengenai esport Free Fire Indonesia di ID FF Esports Instagram. Anda juga boleh menyaksikan perlawanan FFWS 2021 Singapura di ID Rasmi FF Esports Youtube.

Previous Post Next Post

Contact Form