Demi meningkatkan pendapatan, Gamer cantik berbogel

 


Alinity Divine adalah salah satu pemain wanita paling popular di platform Twitch dengan berjuta-juta pengikut. Tokohnya agak kontroversial kerana dia suka kelihatan seksi. Bahkan baru-baru ini, dia mengaku tampil telanjang untuk menambah pendapatan.

Alinity mengaku mempunyai banyak pengikut di laman OnlyFans di mana dia menunjukkan dirinya tanpa utas. Pandemi Corona, yang masih melanda, memang membuat pemain kehilangan pendapatan, misalnya dari pertandingan dan acara luar talian.


Oleh itu, mereka melakukan pelbagai pekerjaan sampingan untuk menambah pendapatan mereka. Alinity sendiri mengakui bahawa pendapatannya dari laman web ini jauh lebih tinggi daripada yang dia perolehi dari Twitch.



"Saya akan memberi anda anggaran. Saya tidak ingin mengatakan berapa banyak yang saya perolehi di satu tempat atau tempat lain, tetapi dalam dua bulan, saya membuat setara dengan sepuluh tahun di Twitch," kata pemain permainan tersebut, seperti yang dikutip oleh RT. , Isnin (31/5/2021).


Ketuhanan Ilahi. Foto: Instagram

Wanita berusia 32 tahun ini yang juga mempunyai ratusan ribu pengikut di Instagram menjana wang dari pelanggannya di OnlyFans. Harganya sekitar USD 10 sebulan, tetapi ada kandungan lain bagi mereka yang sanggup membayar lebih.


Ramai yang menganggap apa yang dilakukan oleh pemain ini sangat mudah, menjana wang dengan kandungan yang tidak sesuai. Namun, pelaku mengatakan masih tidak mudah untuk menghasilkan kandungan yang menarik banyak orang.


Pemain permainan Colombia ini diketahui kontroversi. Beberapa waktu yang lalu, dia dilarang oleh Twitch kerana semasa siaran langsung bermain permainan, dadanya terbuka, melanggar peraturan platform. Twitch baru-baru ini menjadi lebih ketat dalam menangani kandungan lucah.

Demi meningkatkan pendapatan, Gamer cantik berbogel Demi meningkatkan pendapatan, Gamer cantik berbogel Reviewed by thecekodok on 6:08:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.