Mengurangkan Kesan Pemanasan Global Epson


 Epson bekerjasama dengan National Geographic untuk meningkatkan tindakan kesadaran terhadap perlindungan Permafrost dunia - tanah beku di bawah wilayah Artik Bumi - dengan melancarkan kempen 'Turn Down the Heat'.

Kempen ini diadakan ketika para saintis menganggarkan bahawa lapisan es dunia akan benar-benar mencair pada tahun 2100, yang secara drastik dapat mengubah ekologi, menaikkan permukaan laut global dan melepaskan lebih dari 950 bilion tan metana ke atmosfera.


Oleh itu, Epson dan National Geographic bekerjasama untuk meningkatkan kesedaran tentang bagaimana kita dapat mengurangkan kesan pemanasan global dari rumah, pejabat dan perniagaan lain.



Program 'Turn Down the Heat' diketuai oleh National Geographic Explorer, Dr. Katey Walter Anthony, yang mengawasi observatorium Arktik di Alaska dan Rusia untuk memantau kesan jangka panjang perubahan iklim.


Penyelidikan pertamanya mengenai perlindungan Permafrost ditampilkan dalam rangkaian video, infografik dan kandungan dalam talian di https://www.epson.co.id/heat-free, bekerjasama dengan Epson dan National Geographic.


"Kutub Utara telah benar-benar meleleh di depan mata kita. Kami menganggarkan bahawa sehingga 10% dari pemanasan global yang diproyeksikan pada abad ini mungkin berasal dari pencairan lapisan es, dan ini akan mempengaruhi seluruh bumi. Apa yang berlaku di Kutub Utara tidak hanya terjadi di Artik. "Pilihan kita dalam pekerjaan dan kehidupan sangat penting. Apabila kita dan perniagaan dapat membuat keputusan yang bijak dalam memilih teknologi yang akan digunakan, ia akan memberi kesan dan perbezaan positif kepada persekitaran kita," kata Dr Katey Walter Anthony dari National Geographic. Explorer .


Epson Menurunkan PanasEpson Menurunkan Panas Foto: Doc. Epson

Menjimatkan tenaga sangat penting untuk mencegah pemanasan global, tetapi banyak teknologi menggunakan jumlah yang banyak setiap hari di perniagaan atau kediaman setiap hari. Untuk mengelakkan pemanasan global dan menjimatkan tenaga, rangkaian pencetak perintis Epson yang dilengkapi dengan Teknologi Bebas Panas dapat mencegah dan mengurangkan kesan persekitaran dengan menggunakan sumber tenaga yang lebih sedikit dan mengganti bahagian.


"Kelestarian adalah inti dari semua yang kami lakukan di Epson. Kami berkomitmen untuk tidak hanya mengurangkan kesan persekitaran kami tetapi membantu pengguna kami untuk melakukannya juga. Kami berharap dapat membuat perbezaan dalam menangani masalah persekitaran global dengan pengguna, dan rakan niaga melalui teknologi kami., "kata Yasunori Ogawa, Presiden Global Epson dalam satu kenyataan yang diterima oleh kami.

Mengurangkan Kesan Pemanasan Global Epson Mengurangkan Kesan Pemanasan Global Epson Reviewed by thecekodok on 8:33:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.