Viral di TikTok, Ageless Cece yang membuat fokus yang salah

 


Winny Patrizia Yulianty adalah influencer di TikTok dan Instagram. Dia terkenal kerana masih muda dan mempunyai bentuk badan yang sangat ideal kerana dia suka menjalani kehidupan yang sihat. Sekali lagi, dia akan menyambut ulang tahunnya yang ke-41 pada Julai ini!

Bagaimana rupa dia? Kami berpeluang untuk berbual dengan wanita yang mempunyai lebih daripada 23 ribu pengikut di Instagram dan 129 ribu di TikTok @winnyzea. Dia mengakui bahawa sejak awal dia telah fokus untuk membuat kandungan mengenai sukan dan kecergasan.


"Ya, saya suka (sukan), fokus awal ada (tentang kecergasan), tetapi kerana banyak orang mengikuti usia yang sama, sekarang ini mengenai kecergasan, kesihatan dan kecantikan," katanya.


Diperhatikan dari akaun TikToknya, wanita ini yang sering dipanggil Cece atau Cici oleh pengikutnya sering berkongsi petua untuk mengekalkan tubuh yang sihat. Sebilangannya adalah petua untuk meratakan perut atau mengecilkan lengan. Pada mulanya, dia cuba pergi ke gim tetapi merasa tidak sesuai. Dia juga mengakui bahawa latihan di rumah lebih optimum, terutama semasa pandemik.


Balas kepada @ shytree1


♬ Time To Love - Tik Toker

Balas kepada @ranigui


♬ nhạc nền - Trang Vũ


Hasil daripada popularitinya yang melambung tinggi, bukan sahaja membuat orang teruja untuk bersukan, dia juga sering mendapat tawaran sokongan dari pelbagai produk.


"Belum menjadi duta jenama, setakat ini terdapat banyak tawaran untuk menyokong perawatan kulit dan pelangsingan yang terpaksa saya tolak," akui Winny.


Sebab untuk menolaknya adalah kerana dia merasa bahawa dia serasi dengan produk, dia tidak mahu menerima wang dari barang yang dia sendiri tidak tahu faedahnya secara rawak. Mengenai ubat pelangsing badan, dia merasa tidak sesuai kerana pada dasarnya dia tidak mudah gemuk dan rajin bersenam. Dia memastikan hanya menerima undangan untuk bekerjasama dengannya.


Selalunya fokus yang salah dengan usia

Mempunyai wajah muda (wajah bayi) membuatnya sering disalah anggap sebagai pelajar kolej. Tidak hairanlah, ada orang yang salah anggap ibu kepada dua anak (9 tahun dan 13 tahun) seusia dengannya. Beberapa kali popcorn mengajaknya berkenalan, dia hanya dapat melihat dengan terkejut dan mengambil langkah untuk melarikan diri.






Mengenai awet muda, dia mengakui bahawa dia sangat berterima kasih. Menurutnya, kunci untuk kekal muda adalah bersyukur dengan rahmat Tuhan.


"Penjagaan kulit hanya menyokong kerana ia hanya krim untuk penjagaan kulit luaran sehingga tidak kusam dan bercahaya kerana hingga sekarang saya tidak pernah menarik benang atau Botox yang mengurangkan kedutan atau menegangkan kulit. Jadi kuncinya adalah lebih kepada diet dan bersenam dan juga yoga, "katanya.


Winny juga sangat menyukai sayur-sayuran dan buah daripada memakan daging. Kegemaran lain adalah makanan yang sedap. Oleh itu, tidak menghairankan bahawa Cece Winny mempunyai badan dan kulit yang bersih?


Balas kepada @gasukadibiarin


♬ #PlankChallenge - (Null)

Viral di TikTok, Ageless Cece yang membuat fokus yang salah Viral di TikTok, Ageless Cece yang membuat fokus yang salah Reviewed by thecekodok on 6:15:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.