Baris Skin kenderaan yang mesti anda miliki dalam Call of Duty: Mobile


 Salah satu perkara yang menjadikan pertempuran royale menyeronokkan untuk dimainkan, selain membuktikan kemampuan anda sebagai mangsa terakhir, tentunya kebersamaan dan bersenang-senang dengan pasukan.

Anda boleh mengelilingi dan menjarah barang-barang menarik, dalam peta yang sangat luas seperti Terpencil. Kali ini terdapat pelbagai kulit kenderaan baru yang mesti anda miliki.


Tujuannya adalah untuk menjadikan aktiviti penerokaan di battle royale menjadi lebih yakin. Mari kita periksa dengan segera.



Snowboard - Star Shot

Selain kereta kebal, ORV dan motosikal dalam pertempuran royale Garena Call of Duty: Mobile, dalam 13 musim terakhir, juga memperkenalkan kenderaan baru. Pemain boleh menjadi lebih bergaya ketika bermain dengan Snowboard.


Kenderaan darat ini, yang dapat dinikmati oleh satu penumpang, mempunyai pelbagai kelebihan. Pergerakannya sangat lincah, pantas dan juga dapat melakukan pelbagai gaya bebas, di berbagai kawasan peta Terpencil.


Dengan kulit terkini, sudah tentu anda akan lebih yakin dengan gaya bebas yang sejuk di pelbagai tempat.


Tank - Knockout

Bagi anda yang suka bermain dengan kejam di kawasan peta Terpencil, kenderaan satu ini sesuai digunakan semasa bermain dengan skuad. Ini kerana dapat menakutkan musuh.


Dengan bentuk badan yang kuat, anda dijamin merasa aman dan lebih biadab, apabila anda akan menghadapi musuh di pelbagai kawasan. Kali ini, kulit anime Jepun hadir untuk rangka tindakan item epik ini.


Walaupun warnanya kelihatan comel dengan warna merah jambu, sudah tiba masanya anda menunjukkan bahawa yang comel juga boleh menjadi sengit, anda tahu.


Helicopter - Knockout

Sama seperti kulit tangki, kulit sejuk untuk kenderaan helikopter juga mempunyai nuansa yang sama, iaitu anime Jepun dikuasai oleh warna merah jambu.


Ingin tahu tentang pelbagai kulit sejuk lain yang ada mulai hari ini? Nantikan maklumat yang lebih menyeronokkan dan lebih banyak, hanya di Instagram dan Facebook rasmi Garena Call of Duty: Mobile .

Previous Post Next Post

Contact Form