Nokia 110 4G yang Dilancarkan, Model Lama Boleh Dilayari HP


 HMD Global baru saja melancarkan Nokia 110 4G. Ini adalah telefon bimbit atau model sekolah lama, tetapi mempunyai penampilan yang menarik. Apakah spesifikasi dan harga?

Ia memiliki badan yang terbuat dari polikarbonat dan membawa reka bentuk candy bar. Bahagian tepi melengkung dan terdapat dalam tiga pilihan warna, iaitu Arang, Aqua, dan Kuning.


Nokia 110 4G dilengkapi skrin 1,8 inci dengan panel LCD QQVA. Telefon ini juga dilengkapi dengan menu zoom-in, menjadikan perkara lebih besar dan lebih mudah dinavigasi, dan ada juga fitur membaca yang mengubah teks menjadi ucapan.



Telefon bimbit ini dikuasakan oleh chipset Unisoc T107 dan mempunyai RAM 128MB. Memori dalaman hanya 48MB, ada slot kad microSD untuk pengembangan storan sehingga 32GB.


Nokia 110 4G mempunyai kamera belakang 0.8MP, pemain MP3, Radio FM berwayar dan tanpa wayar, LED Flash, dan bicu audio 3.5mm. HP juga dilengkapi dengan beberapa permainan klasik, aplikasi Oxford dan penyemak imbas web.


Walaupun ia adalah telefon bimbit, Nokia 110 4G dilengkapi dengan bateri yang besar. Kapasiti yang diberikan adalah 1,020 mAh yang dapat dicas menggunakan port microUSB.


Nokia 110 4G dijanjikan mempunyai masa tunggu sehingga 14 hari ketika disambungkan ke rangkaian 4G. Di samping itu, telefon bimbit ini dijanjikan mempunyai masa bercakap 5 jam pada 4G.


HMD Global baru sahaja menjual telefon bimbit ini di India. Harga Nokia 110 4G adalah 2,799 rupee.

Previous Post Next Post

Contact Form