Inilah sebab mengapa Oppo Reno5 F sesuai untuk bermain permainan mudah alih


Oppo sekali lagi telah melancarkan perincian mengenai penampilan pelengkap siri Reno5 Series, iaitu Reno5 F. Telefon pintar ini mengikuti dua peranti terdahulu, Reno5 dan Reno5 5G.


Salah satu ciri yang diramalkan akan menjadi perbezaan dari peranti sebelumnya, iaitu Multi Cooling System. Apakah itu?


Tujuan teknologi ini adalah untuk orang yang suka bermain permainan melalui telefon pintar. Sebelum ini, ciri ini pertama kali hadir di Reno4 F.


"Jadi apabila orang menggunakan peranti ini untuk bermain permainan, peranti tersebut tidak akan terasa panas," katanya pada Pengalaman Penampilan Pertama Reno5 F, 16 Mac 2021, semalam.


Teknologi yang ada di Reno5 F sesuai dengan kempen Opp, iaitu Gaming for Everyone. Ini bermaksud bahawa syarikat ingin membawa pengalaman permainan dari telefon pintar kepada sesiapa sahaja.


"Bukan hanya untuk kumpulan atau kelas tertentu," katanya. Dia menambah bahawa pada masa akan datang Oppo akan mengembangkan telefon pintar dengan tujuan yang sama.


Selain itu, Reno5 F juga akan dilengkapi dengan fitur Gaming Acceleration yang ditawarkan oleh Oppo.


Dia meyakinkan pengguna dengan memainkan permainan Arena of Valor menggunakan Oppo Reno5 F. Rencananya adalah bahawa ini akan dilakukan bersama dengan pengulas telefon pintar pada 24 Mac 2021.


Untuk makluman, pada masa akan datang Oppo akan bekerjasama dengan ibu bapa AOV, Garena, untuk mengadakan AoV Star League 2021.


Oppo secara rasmi mendedahkan perincian penampilan Reno5 F. Telefon pintar ini juga melengkapkan rangkaian Oppo Reno5 Series.


Syarikat itu mengatakan, telefon pintar ini akan mempunyai perbezaan dari pendahulunya dan mensasarkan golongan muda dengan usia 18-25 tahun.


Dengan teknologi Flowing Light Design, warna cahaya pada badan telefon pintar ini akan kelihatan lebih kaya.


Pada pandangan pertama, Reno5 F kelihatan berkilat di bahagian luar, tetapi matte di bahagian dalam. Reka bentuk menjadikan sudut pantulan campuran warna menunjukkan kesan warna yang berbeza.


Warna kelihatan berbeza dari sudut cahaya masuk atau arah yang dilihat pengguna

Previous Post Next Post

Contact Form