Beberapa Perkara Yang Harus Anda Ketahui Mengenai Apex Legends Mobile


 Bilakah Apex Legends Mobile akan dilancarkan pada peranti mudah alih Android dan iOS? Ini adalah beberapa perkara yang harus anda ketahui mengenai permainan Apex legends Mobile.

Apex Legends adalah permainan penembak yang cukup popular di antara genre Battle Royale lain seperti PUBG, Counter Strike atau Fortnite. Kali ini, sebagai pembangun, Respawn Entertainment sedang menyiapkan Apex legends yang akan dikolaborasikan dengan peranti mudah alih.


Persoalan besarnya ialah bilakah versi mudah alih ini akan dikeluarkan? Bagaimana saya mendapatkannya dan jenis peranti mudah alih yang hendak disediakan? Berikut adalah beberapa perkara yang harus anda ketahui mengenai Apex Legends Mobile, yang dikumpulkan oleh kami dari pelbagai sumber.


Bilakah Apex Legends Mobile akan dikeluarkan?

Apex Legends Mobile dirancang untuk dilancarkan di seluruh dunia dalam siri percubaan terlebih dahulu. Sebagai permulaan, mereka telah melancarkan percubaan tertutup untuk bahagian India dan Filipina.


Keluaran pertama akan diadakan pada musim bunga 2021, dan pada masa ini hanya tersedia di Android. Respawn Entertainment kini sedang mengerjakan pengembangan sehingga dapat diluncurkan di iOS.


"Ketika kami siap untuk melangkah lebih luas, kami akan melancarkan halaman khas untuk membolehkan pemain melakukan pra-pendaftaran untuk Apex Legends Mobile," tulis Respawn Entertainment.


Bagi siaran rasmi mereka masih tidak dapat meramalkannya. Walaupun pemain hanya dapat menikmatinya dari percubaan yang sedang dijalankan, itu juga hanya untuk kawasan tertentu.


Setelah permainan tersedia di kawasan anda, pemain dapat membuat pra-pendaftaran di halaman Google Play Store. Kemudian pemain akan mendapat pemberitahuan secara automatik apabila versi beta dapat dimainkan.


Adakah Apex Legends Mobile Percuma?

Kehadirannya sama dengan versi PC dan konsol, di mana Apex Legends Mobile bebas dimainkan. Respawn Entertainment mengesahkan bahawa item dalam permainan dan kosmetik berbayar tidak akan menguntungkan permainan pemain.


Apex Legends kini dalam peringkat pengembangan dan sedang dioptimumkan untuk berjalan pada pelbagai peranti.


"Permainan beta ini khusus tersedia untuk telefon yang memiliki sistem operasi Android 6.0 ke atas," tulis Respawn Entertainment.


Perkara penting lain ialah Apex Legends Mobile dibuat khusus untuk peranti mudah alih. Oleh itu, ia tidak akan memaparkan permainan silang dengan konsol dan versi PC Apex Legends.


Percubaan tertutup Apex Legends Mobile dilancarkan pada akhir April di India. Bagi Filipina, percubaan tertutup dilancarkan pada bulan Mei.

Previous Post Next Post

Contact Form