Jadual Perlawanan MSC Mobile Legends 8 Jun 2021

 


Pendahuluan kumpulan MSC 2021 pada hari pertama telah selesai. Evos Legends menjadi salah satu wakil Indonesia yang berjaya mendapat mata kemenangan pertama dari Todak, pasukan Malaysia dengan skor 2-0.

Sementara itu, peminat Mobile Legends di negara ini harus bersabar dengan hasil yang diperoleh Bigetron Alpha. Mereka terpaksa mengakui kejeniusan Blacklist International dalam menggunakan sokongan pahlawan meta 2.


Walaupun ini adalah keputusan peringkat kumpulan MSC 2021 pada hari pertama, RSG MY mendahului kedudukan di Kumpulan A. Kemudian Evos Legends berjaya menduduki tempat pertama di Kumpulan B, kemudian ada Blacklist International yang mendahului kedudukan di atas Bigetron Alpha dalam Kumpulan C dan Execration adalah pemenang dalam Kumpulan D.



Memandangkan perlawanan MSC 2021 akan berlangsung sehingga 13 Jun, maka anda mesti mengetahui jadual kapan pasukan kegemaran anda akan bermain. Berikut adalah jadual lengkap untuk perlawanan MSC 2021 pada 8 Jun 2021.


Bigetron Alpha vs Impunity KH - 09.00 WIB

Execration vs Nightmare Esports - 11.00 WIB

IDONOTSLEEP Esports vs RSG MY - 13.00 WIB

Cyber ​​EXE vs EVOS Legends - 15.00 WIB

Impunity KH vs Blacklist International - 17.00 WIB

Nightmare Esports vs EVOS SG - 19.00 WIB

Perlawanan pertama akan dibuka oleh pasukan dari Indonesia, Bigetron Alpha menentang Impunity KH, pasukan dari Thailand. Setelah kalah dari Blacklist International, nampaknya Bigetron Alpha mesti bekerja keras untuk memenangi perlawanan ini jika mereka mahu layak ke playoff.


Sementara itu, wakil Indonesia yang lain, iaitu Evos Legends, akan bertanding menentang Cyber ​​Exe pada pukul 15.00 WIB. Sekiranya anda ingin mendapatkan slot ke Playoff, Evos Legends mesti berjaya menumbangkan lawannya.


Namun, jika dilihat dari perlawanan, nampaknya peluang Evos Legends menang menentang Cyber ​​Exe sangat besar. Supaya anda tidak hanya menganggap, anda boleh menontonnya secara langsung di siaran langsung MSC 2021 di saluran Youtube MPL Indonesia.

Previous Post Next Post

Contact Form