Pautan Streaming Langsung Mobile Legends MSC 2021 Hari Ini: Evos vs Execration

 


MSC 2021 kini memasuki pusingan akhir, dan Evos Legends adalah satu-satunya wakil Indonesia yang masih berdiri. Mereka akan menghadapi Eksekusi untuk mendapat slot di final.

Setelah dikalahkan dengan teruk oleh Blacklist International di braket atas, Evos Legends terpaksa disingkirkan ke bracket bawah dan bertemu dengan pasukan perwakilan lain dari Filipina.


Skor 3-0 tanpa balasan mesti diterima oleh Harimau Putih. Ketangkasan setiap pemain Blacklist International dalam memainkan peranan sebagai wira masing-masing, memang pantas dilakukan.



Mekanik permainan dan kerja berpasukan benar-benar luar biasa, membanggakan kebanggaan Indonesia, Evos Legends. Sokongan wira Meta 2 sememangnya merupakan pilihan kegemaran mereka untuk menghancurkan setiap lawan di MSC 2021.


Termasuk Evos Legends yang menjadi mangsa kekejaman meta. Sekiranya berjaya melepasi pusingan akhir, sepertinya Evos Legends mesti mempunyai strategi baru untuk menang dari Blacklist International.


Mungkin ada kemungkinan untuk melarang wira inti mereka atau pahlawan sokongan mereka dilarang. Daripada hanya menganggap, lebih baik anda memberikan sokongan terus kepada Evos Legends di pautan streaming langsung MSC 2021 berikut.


Saluran Youtube MPL Indonesia

Saluran Youtube Mobile Legends: Bang Bang Official

Laman Web Rasmi MSC 2021

Legenda Mudah Alih Facebook: Bang Bang

Facebook MPL Indonesia

Ini adalah perlawanan yang menentukan untuk Evos Legends jika mereka ingin menjadi juara MSC 2021. Sekiranya Evos Legends berjaya mengalahkan Execration di bahagian bawah, sudah pasti mereka akan mendapat slot akhir yang hebat dan bertemu lagi dengan Blacklist International.


Untuk perlawanan pertama hari ini, Ahad, 13 Jun 2021, iaitu Evos Legends vs Execration pada pukul 12.00 WIB. Manakala final akan diadakan pada pukul 17.00 WIB.

Previous Post Next Post

Contact Form