Pembasmian kuman UV-C Philips, Radiasikan HP kepada Mainan Bayi untuk Mencegah Corona

  




Pandemik COVID-19 nampaknya menjadi titik tolak bagi kesedaran masyarakat untuk menjaga kesihatan mereka dengan lebih baik. Di era Normal Baru, protokol kesihatan lebih ketat sehingga penggunaan alat seperti kotak pembasmian kuman sangat dicari.

Philips melancarkan rangkaian Pembasmian Kuman UV-C. Kali ini kami berkesempatan untuk meninjau produk Philips UVC Disinfection Box 48L, kotak untuk membasmi kuman barang-barang kecil.


Reka bentuk moden

Produk ini mempunyai ukuran 400 mm x 440 mm x 470 mm dan berat 9 kg. Objek ini praktikal ringan ketika akan dipindahkan. Penampilannya juga moden sehingga kelihatan cantik ketika diletakkan di tempat yang kelihatan. Secara alami, harga yang dibawanya pulang juga cukup mahal.



Begitu juga, penutup flip-up yang menutupi produk semasa menjangkiti, nipis dan tidak berat. Bahagian dalamnya adalah keluli tahan karat.







Semasa dikendalikan, Philips UVC Disinfection Box 48L serupa dengan gelombang mikro. Terdapat butang pemasa, mula / berhenti dan berhenti. Semasa membasmi kuman, tidak ada suara yang terdengar. Untuk menghidupkannya, pasangkan wayar ke kenalan.



Muat banyak

Sesuai namanya, produk ini mampu memuat hingga 48 L. Untuk penggunaannya, dapat digunakan untuk berbagai benda mulai dari telefon bimbit, kunci, dompet, kad, alat kawalan jauh, peralatan anak-anak dan mainan bayi, hingga benda yang sering disentuh seperti beg, komputer riba dan bungkusan membeli-belah. dalam talian. Dikatakan bahawa ia juga dapat digunakan untuk membasmi kuman sayur-sayuran dan buah-buahan yang telah dicuci dan dikeringkan terlebih dahulu.


Kami cuba memasukkan telefon selama 3 minit dan tidak terasa panas setelah dikeluarkan.


Kesimpulannya

Pengoperasian alat yang mudah nampaknya tidak membuat kita merasa malas untuk melakukan pembasmian kuman alat yang sering kita gunakan. Dengan harga yang tinggi, produk ini menepati jangkaan kami. Walaupun begitu, suara yang keluar ketika menekan butang power atau start agak kuat - walaupun tidak mengganggu.


Menurut Signify, produk ini dapat digunakan untuk melawan virus, bakteria dan jamur. Dari pengesahan Universiti Boston, cahaya dari UV-C Signify mempunyai kesan dalam mengurangkan kehadiran virus SARS-CoV-2 yang menyebabkan COVID-19. Itulah titik tambah alat ini.

Pembasmian kuman UV-C Philips, Radiasikan HP kepada Mainan Bayi untuk Mencegah Corona Pembasmian kuman UV-C Philips, Radiasikan HP kepada Mainan Bayi untuk Mencegah Corona Reviewed by thecekodok on 1:50:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.