Siapkan Pasukan Anda dan Dapatkan Pelbagai Hadiah dalam Call of Duty: Mobile

 


Memasuki bulan Jun, pelbagai acara yang menyeronokkan dan istimewa menanti anda di Garena Call of Duty: Mobile (CODM). Membawa acara tematik untuk semua pemain, kali ini Garena CODM bersedia menjadi destinasi terbaik untuk menyambut musim percutian ini.

Garena Call of Duty: Mobile menyajikan acara terbesar bulan ini dengan tema Squad Up: Finding Urban Tracker. Semua pemain akan dibawa dalam cerita rekaan yang melibatkan pelbagai watak kegemaran seperti Urban Tracker sebagai watak utama dalam acara ini.


Pelbagai hadiah telah disediakan untuk semua pemain seperti senjata epik, watak epik dan juga hadiah COD Point yang akan diadakan pada 12 Jun 2021. Untuk memulakan acara, pemain akan menjalani misi untuk membentuk pasukan atau skuad yang akan kemudian membantu menyelamatkan Urban Tracker.



Dalam acara pertama ini, semua pemain dapat menyelesaikan misi dan log masuk setiap hari untuk mendapatkan pelbagai hadiah seperti senjata AK-47 kegemaran mereka, kulit kenderaan battle royale dan hadiah lain.


Hebat kan? Pelbagai hadiah menanti anda dan tentunya menantikan maklumat yang lebih menyeronokkan dan lengkap hanya di Instagram dan Facebook rasmi Garena Call of Duty: Mobile .

Previous Post Next Post

Contact Form