The Lord: Age of Renaissance, Game RPG Baru Zaman Pertengahan

 


Gravity Game Link melancarkan permainan mudah alih terbarunya yang berjudul The Lord: Age of Renaissance, yang merupakan gabungan permainan bermain peranan (RPG) dengan strategi masa nyata (RTS).

Permainan ini ditetapkan pada era abad pertengahan di Eropah, yang merangkumi kisah perang Troy, Thermopylae, War of the Roses, dan pelbagai peristiwa bersejarah yang lain.


"Lord akan menjadi permainan pertama dari genre SLG yang dilancarkan oleh Gravity Game Link. Sebagai permainan simulasi yang unik, kami percaya The Lord akan membawa warna tersendiri untuk komuniti permainan ," kata Harry Choi, Presiden Gravity Game Link .



In The Lord: Age of Renaissance, pemain akan mengambil peranan sebagai raja yang memerintah dan memimpin sebuah kerajaan. Dalam perjalanan takdir anda untuk memimpin dan membangun Kerajaan, para pemain akan disertai oleh pelbagai tokoh sejarah yang terkenal.



Bermula dari Lancelot Knights of the Round Table, Leonidas dari Sparta, hingga Alexander The Great yang akan bertindak sebagai Pahlawan di Kerajaan anda. Setiap Pahlawan mempunyai ciri dan kepakaran tersendiri, seperti menangani urusan diplomatik, menguruskan perniagaan dan perdagangan, hingga memimpin ribuan pasukan di medan perang.


Permainan ini berjanji untuk memberikan visual, ilustrasi, dan reka bentuk persekitaran yang realistik dan berwarna-warni, serta pengalaman permainan yang mengasyikkan. Alat kawalannya didakwa mudah, UI dan menu permainan mudah dikendalikan dengan satu sentuhan.


Keistimewaan permainan ini termasuk:


Kisah Sebenar Peristiwa Bersejarah. Nikmati jalan cerita dari pelbagai peristiwa bersejarah dan percintaan di era Abad Pertengahan, termasuk Perang Trojan, Perang Spartan melawan Parsi, kisah legenda Alexander dalam menakluki benua Eropah, dan banyak kisah lain berdasarkan peristiwa sejarah yang terkenal.

Siapkan Waris. Jagalah dan ajar anak-anak dan keturunanmu agar kamu dapat mewarisi dan menyerahkan takdir Kerajaanmu kepada mereka. Anda juga dapat mencocokkannya dengan keturunan dari Kerajaan lain untuk meningkatkan kesejahteraan Kerajaan Anda.

Membina dan Mengukuhkan Perikatan. Bekerjasama dengan rakan anda untuk menghadapi pertempuran untuk mendapatkan ketuanan. Bekerjasama untuk membuka kunci ciri khas Alliance dengan ganjaran hebat. Sertailah Perikatan atau bina Perikatan anda sendiri, pilihannya adalah milik anda.

Memanggil Naga. Latih dan pelihara Naga untuk menjadi senjata rahsia terkuat yang dimiliki Kerajaan Anda. Dengan bantuan Naga, kemenangan pasukan anda pasti berada dalam genggaman anda.

Arena PVP Colosseum. Tingkatkan kedudukan anda dengan menjemput Wira terkuat anda untuk bertarung dengan pemain lain di Colosseum. Dapatkan gelaran berprestij dan menjadi yang terkuat.

The Lord: Age of Renaissance akan membuka fasa Beta Tertutupnya yang akan dijadualkan pada 4 Jun 2021 pada 12.00 WIB dan akan ditutup pada 14 Jun 2021 pada pukul 10.00 WIB. Pemain boleh memainkan permainan ini dengan menggunakan akaun Google atau Facebook.

The Lord: Age of Renaissance, Game RPG Baru Zaman Pertengahan The Lord: Age of Renaissance, Game RPG Baru Zaman Pertengahan Reviewed by thecekodok on 4:18:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.